יוניליוור ישראל, המשווקת את המותג דאב, משיקה סדרת תחליבי רחצה וסבונים מוצקים חדשה, המכילים שילוב של מרכיבים טבעיים: תמציות מלפפונים, תה ירוק ו-25% קרם לחות. הסדרה החדשה תאופיין בצבע אריזות ירקרק, המדגיש את ייחודם.
השקת המוצרים החדשים תלווה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגלבי, בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל, תחת הסיסמא "רענני את הגוף שלך". הקמפיין ידגיש את הרעננות של סדרת הסבונים החדשה של דאב באמצעות הצגת סרטים שיעלו בערוצים 2, 10 ו- 24.
על פי נתוני נילסן, מחזיקה סדרת תחליבי הרחצה והסבונים של דאב נתח שוק שנתי של 14% במונחים כספיים.