שתף קטע נבחר

כך משפרים פורשה בוקסטר

סדנת השיפורים והעיצוב האיטלקית סטולה, חברה לסטודיו-טורינו ול-Ruf הגרמנית, ויחד הן הציגו גרסה משופרת במיוחד לפורשה בוקסטר

אלפרדו סטולה, מסדנת העיצוב והשיפורים האיטלקית שנושאת את שמו, הציג מכונית ספורט חדשה המבוססת באופן נרחב על פורשה בוקסטר. למעשה, מדובר בגרסה משודרגת באופן מקיף לאחת ממכוניות הרודסטר הטובות בעולם. המכונית, שנקראת RK ספיידר, תוצע במהדורה מוגבלת במיוחד: 49 יחידות.

 


פורשה בוקסטר. גרסת סטולה

 

ה-RK פותחה בשיתוף סדנאות סטודיו-טורינו ו-Ruf, זו האחרונה מתמחה בשיפורי פורשה. ל-RK תוספת כוח מהותית לעומת הבוקסטר הרגילה, זאת תודות למנוע שישה צילינדרים בנפח 3.8 ליטר, המשודך למגדש על. יחד הם מפיקים 420 כ"ס ו-45.6 קג"מ, שיפור מהותי לעומת 280 כ"ס ו-32.6 קג"מ שמציע מנוע בוקסטר S רגיל (בנפח 3.2 ליטר וללא מגדש). בנוסף, תוצע גם גרסה אטמוספרית למנוע ה-3.8 ליטר.

 

בגרסה הבכירה, מסוגלת ה-RK להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.5 שניות בלבד. 9.3 שניות נוספות נדרשות כדי להאיץ ל-200 קמ"ש, והמהירות המרבית היא 285 קמ"ש. בוקסטר S רגילה מסוגלת ל-268 קמ"ש "בלבד", וזקוקה לשניה שלמה נוספת כדי להאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש.

 

כמובן שמלבד ביצועים בוצעו שינויים גם לעיצוב החיצוני. סטולה ביצע ניתוח קוסמטי מקיף למכונית, שבא לידי ביטוי הן מבחוץ והן בתא הנוסעים. ניתוח זה כולל אף שינויים לזווית השמשה הקדמית, ושינוי מקיף למרכב וליחידות התאורה. זאת, במטרה ברורה להעניק למכונית עיצוב אגרסיבי יותר. שדרוג בוצע גם במערכת הבלימה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סטולה RK ספיידר
באדום ושחור
מתחת לעור - פורשה בוקסטר
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים