שתף קטע נבחר

סובארו: האימפרזה שוב זוכה למתיחת פנים

האימפרזה הוותיקה מקבלת שוב פנים חדשות, שמייצגות את הכיוון החדש של היצרן, עם השראה שהגיעה מהטריבקה. יפנאוטו: אין לנו פרטים

סובארו חושפת ביפן את האימפרזה המחודשת, שקיבלה פנים שונות ואגרסיביות בהרבה. זוהי מתיחת הפנים השנייה שעוברת המשפחתית של סובארו מאז הוצגה בסוף שנת 2000. כדאי לזכור שגם דגם זה מבוסס על האימרפזה המקורית, שהוצגה בתחילת שנות התשעים (1992) וירשה את הליאונה האגדית.


 

פנים חדשות

 

במקצה השיפורים התמקדו אנשי סובארו בהקניית המראה המשפחתי החדש למכונית. החזית, שמהווה את עיקר השינויים, כוללת כעת שלושה כונסי אוויר (מרכזי בולט ושניים מצידיו) שמזכירים במשהו את הסגנון של אלפא (מקום העבודה הקודם של ראש מחלקת העיצוב, אנדריאס זפטינס). גם יחידות התאורה הוחלפו.

 

ואולם מעבר לחזית החדשה השינויים קוסמטיים, וקל לזהות כאן את מאפייני הדגם היוצא. לכן גם השינוי המהותי היחיד במידות הוא בתוספת זניחה של 4 ס"מ לאורך. סובארו ניצלו את מקצה השיפורים כדי לעדכן את פנים הרכב ולשפר את איכות החומרים ורמת האבזור.


אימפרזה STi

 

מבחינה מכאנית לא בוצעו שינויים מהותיים בגרסאות הרגילות, ואילו בגרסת ה-STI היפנית צמח המומנט ל-43 קג"מ (לעומת 40.2 ביפנית היוצאת). כן שופרה מערכת הדיפרנציאל האקטיבי הנשלטת על ידי הנהג.

 

איך יתבטא השינוי אצלנו? עדיין לא ברור, משום שהיבואן לא יודע מה יהיה היקף השינויים בגרסאות שיימכרו בארץ. הצפי הוא שהמכונית החדשה תנחת כאן לקראת סוף השנה הקלנדרית, ועדיין בשנת הדגם 2006.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סובארו אימפרזה המחודשת
כרגיל, גם בגרסה ספורטיבית
הכוונה ברורה
וסטיישן רגילה
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים