שתף קטע נבחר

מיתוס שובל EVENTS

מיתוס שובל ומירון אשכנזי פותחים חברת אירועים חדשה: מיתוס שובל EVENTS. מירון אשכנזי (36) הוא מנהל האירועים לשעבר בחברת טרגט מרקט, והיה אחראי להפקות כמו ההשקה המחודשת של דנונה, השקת המותג קוטקס, מיתוג מחדש של פלאפון ועד. עם פרישתו מתפקידו הקודם החליט אשכנזי להצטרף כשותף מלא בחברת האירועים החדשה. בין האירועים שהפיקה מיתוס שובל: השקת מודל 2006 למרצדס, השקת חנות הקונספט של נגב וכדומה. החברה החדשה תתמחה במגוון תחומי ההפקה, ותציע שירותי קריאטיב וחשיבה שיווקית. בימים אלו ממש שוקדים מפיקי "מיתוס שובל EVENTS" על סדרת אירועי השקה חגיגיים אליהם יוזמנו קהל הלקוחות וחברי הברנז'ה.

 

***

 

חברת "TACK - אסטרטגיות צמיחה", חברה לייעוץ אסטרטגי, המתמחה באיתור ובניית אסטרטגיית צמיחה ויישומה בארגונים, הוציאה לאחרונה מגזין רבעוני חדש: "אסטרטגיה", המיועד למנהלים בכירים בחברות מובילות במשק הישראלי. המגזין מופץ ל- 2000 מנהלים ממגוון חברות, בעיקר מתחומי ההיי-טק, פרמצבטיקה, בנקאות ומזון, ומשמש עבורם כלי ניהולי. עד היום יצאו לאור שני גיליונות של אסטרטגיה. הראשון עסק ב"הדבר הבא" הערכות ומושגים בגיבוש אסטרטגיות הצמיחה של אירגונים, והשני בנושא "הישראלים" - מסע פסיכו-חברתי בעקבות הישראלי כצרכן, עובד ומנהל. המאמרים נכתבו בעבודת צוות משותפת, והם מבוססים על מחקרים, ראיונות עומק בכלים חדשניים המאפשרים לייצר מיפוי פסיכו-סוציולוגי. העיצוב הגרפי של המגזין נעשה ע"י האמן ואיש הפרסום יורם רובינגר.

***

 

חוצות זהב זכתה במכרז שלטי החוצות ("בילבורדס") של עיריית כפר סבא. המכרז, בהיקף של כ-50 פני פרסום, מעניק לחברה בלעדיות על שלטי הזיכיון (רגל) הקיימים בעיר כפר סבא למשך שלוש שנים + שנתיים נוספות כאופציה (ובסה"כ 5 שנים) וזאת החל מיוני 2005. בכך מרחיבה חוצות זהב את פריסת השלטים הארצית שלה בכלל ובאזור השרון בפרט ומגיעה לכ 600 פני פרסום ("בילבורדס") בפריסה ארצית מלאה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים