שתף קטע נבחר

עלית: מכירות המותג must הוכפלו תוך 5 שנים

משיקה סדרת טעמים חדשה למסטיקים תחת הכותרת "סדרת מצבי רוח". מדווחת על נתח שוק של כ-48% בשוק המסטיקים ועל הובלת השוק ב-7 מתוך 10 החודשים האחרונים

10 שנים לאחר ששקלה לצאת משוק המסטיקים לאחר שאורביט של ריגלי תפס ב-1995 נתח שוק של 80%, מודיעה עלית על המשך חיזוק המותג must (שנולד ב-1995) - מותג המסטיקים המוביל כיום עם נתח שוק של כ-48%. היום (ג') הודיעה החברה על השקת סדרת מסטיקים שמתאימים למצבי רוח.

 

מדובר בסדרה בת שלושה טעמים: MUST BE SEXY בטעם תות פסיפלורה בתוספת תמציות צמחים; MUST BE EASY בטעם אגס סברס בתוספת תמציות צמחים ו-MUST BE ACTIVE בטעם תפוז אשכולית בתוספת תמציות צמחים. שאול שלח, מנכ"ל עלית ממתקים, אמר כי הצפי הוא שסדרת המסטיקים החדשה שתלווה בהשקעה שיווקית של 2.5 מיליון שקל, תתפוס 10% מהקטגוריה.

 

שוק המסטיקים ללא סוכר בישראל מגלגל כ-300 מיליון שקל בשנה, כאשר עלית תופסת כאמור כ-48% ממנו עם must, כשמעט מאחוריה אורביט של ריגלי. המותג must הוא גם המוביל בכל קטגוריית הסוכרים המגלגלת כ-460 מיליון שקל בשנה, עם נתח שוק של 30%.

  

לדברי שלח, ההתמקדות במותג must על ידי עלית וההשקעה בו מאז שנת 2000 הוכיחה את עצמה - כאשר המכירות הוכפלו מ-45 מיליוון שקל ל-95 מיליון שקלים בשנה. לדבריו, גם הוויתור על המותג 'מותר' בסוכריות ללא סוכר והמעבר לסוכריות תחת המותג must הצליח, והנתח של החברה בשוק הסוכריות ללא סוכר גדל מ-25% עם מותר ל-37% עם must. בעקבות ההצלחה הודיעה החברה גם על השקת טעם חדש בסוכריות: ריבת חלב.

 

שלח ציין, המטרה של עלית היא להמשיך ולגדול עם המותג ב-2% בכל שנה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים