שתף קטע נבחר

עלית: המוצרים שנשיק תחת צ'יטוס לא יהיו תואמי ביסלי

בתחילת השבוע הבא תצא החברה עם מוצר חדש בסדרת צי'טוס: מיני קראנצ' בטעמים גריל ובצל ובמרקם קשה. בחברה טוענים כי זהו עוד טעם בסדרה ומכחישים זהות למוצר ביסלי של אסם: "כל פעם שיושק מוצר בטעם גריל יגידו שהוא תואם ביסלי?"

חברת עלית עתידה להשיק בתחילת שבוע הבא טעמים חדשים תחת המותג צ'יטוס - גריל ובצל. המוצרים, תחת השם צ'יטוס מיני קראנצ', יושקו במרקם קראנצ'י קשה יותר ממרקם הצ'יטוס הרגיל. המוצר יושק במגוון צורות בכל שקית: צורות החטיף בטעם גריל יהיו מעולם הגלקסיה, כגון ירח, כוכבים וחלליות וצורות החטיף בצל יהיו מעולם הספורט, כגון כדורגל, גביע ואופניים. השקת המוצר תלווה בקמפיין טלוויזיה שיהווה המשך לקמפיין צ'יטוס עם דמותו של צ'סטר הצ'יטה.

 

את החטיף תייצר עבור עלית חברת מנה תחת ידע של חברת פריטו ליי. בעלית מכחישים את הפרסומים בעיתונות כאילו מדובר בחטיף תואם ביסלי של אסם, וטוענים כי מדובר בעוד מוצר מסדרת צ'יטוס שהמיוחד בו הוא המרקם החדש. "אנחנו מאמינים בחדשנות בקטגוריית המלוחים ומדי שנה אנו משיקים טעם חדש בסדרת צ'יטוס. גריל זה הטעם הכי אהוב על ילדים במדינה. אז כל פעם שיושק מוצר בטעם גריל יגידו שהוא תואם ביסלי? יש לנו גם תפוצ'יפס בטעם גריל ודוריטוס בטעם גריל ולתלמה יש גם כן מוצרים בטעם הזה. אפשר להגיד שהוא מזכיר לא רק את ביסלי אלא גם את כיפלי ועוד מוצרים אחרים בטעם גריל. אותנו מעניין מה שהילד אוהב", אומרים בעלית. 

 

בעלית מאמינים שצרכני ביסלי וחטיפים מלוחים אחרים יעברו לצרוך את צ'יטוס החדש ואומרים: "נשמח להתחיל למכור כמו שאסם מוכרת את ביסלי, אבל זה לא נכון להגיד שעלית מפגרת אחרי המתחרים. אנחנו החברה היחידה שגדלה בשלוש השנים האחרונות בתחום החטיפים המלוחים וצ'יטוס הוא המותג שמוביל את הגידולים שלנו בשנתיים האחרונות עם גידולים של עשרות אחוזים".

 

סדרת צ'יטוס כוללת חטיפים בטעם פיצה, גבינה, בוטנים, קטשופ וצ'יטוס איקס עיגול. שוק החטיפים המלוחים מוערך ב-800 מיליון שקל בשנה, מהם 20% בחטיף ביסלי. צ'יטוס ממוקם במקום רביעי בקטגוריה אחרי במבה, ביסלי ותפוצ'יפס.     

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים