שתף קטע נבחר

לקוחות yes: החברה תובעת אותנו בביהמ"ש מרוחקים

לקוחות שהחברה תבעה אותם טוענים כי היא מנהלת אסטרטגיה של קביעת דיונים בבתי משפט הרחוקים ממקומות מגוריהם

לקוחות של חברת הלוויין yes שנתבעו בבית משפט על סכומים שונים, טוענים כי החברה מטרטרת אותם, ומנהלת אסטרטגיה של קביעת דיונים בבתי משפט הרחוקים ממקומות מגוריהם.

 

עו"ד יואב ביין, המייצג כמה מהלקוחות הנתבעים, אמר כי "yes היא חברה הפרושה בכל רחבי הארץ, ומציבה את ציודה כמעט על כל בית. הגשת תביעה בבית משפט המרוחק ממקום מגוריו של הלקוח היא בניגוד לחובתה הצרכנית להענקת שירות. בהחלט מדובר כאן בתופעה נפוצה - 'טרטור' הלקוח לבתי משפט מרוחקים כדי להפעיל לחץ, גם כאשר מדובר בסכומים זניחים. כך נוצר מצב שבו הנתבעים מוותרים על הטרחה, ומשלמים לחברה מבלי להגיע לדיון".

 

מחברת הלוויין נמסר בתגובה: "טרם הגשת כתבי דין, נשלחים אל החייבים מכתבים להסדרת חובותיהם, במטרה למנוע נקיטת הליכים משפטיים. אם החייבים אינם מסדירים חובם, לא נותרת לחברה כל דרך לגבות את חובותיה אלא לבוא בכתלי בית המשפט. החברה מגישה כאורח קבע את תביעותיה כנגד חייבים לבתי המשפט שלהם הסמכות על פי דין לדון בתביעות אלו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים