שתף קטע נבחר

הבנים של הרב הלפרין מקימים רשת חנויות אופטיקה

יעקב ודוד, בניו של הרב רפאל הלפרין, פרשו מרשת חנויות האפטיקה ויקימו רשת מתחרה בשם "40-90", שתציע מחירים של עד 90 דולר לזוג משקפיים

יעקב ודוד הלפרין, בניו של הרב רפאל הלפרין, פרשו מרשת המשקפיים אופטיקה הלפרין - ויקימו רשת מתחרה.

 

שני בניו של הלפרין יזמו את עיסקת מכירת השליטה ברשת ליהלומן דוד אלישיוב. העיסקה התפוצצה וכעת הם נפרדים מהרשת המשפחתית. בכוונתם להקים רשת בשם -40-90, שתתמחה במכירת משקפי ראייה במחירים עממיים שבין 40 דולר ל-90 דולר. רוב המשקפיים ברשת החדשה יהיו של מותגים ידועים והמלאי בחנות יתחלף אחת לחודש-חודשיים.

 

האחים הלפרין מתכוונים להימנע מהעסקת כוח אדם מקצועי של אופטיקאים ואופטימטריסטים בכל חנות ובכך להוריד עלויות ולהציב לאורך זמן מחירים נמוכים יותר לעומת המקובל בשוק. מספר המשקפיים ייקבע לפי בדיקת מכשיר לייזר של המספר הקיים למרכיבי משקפיים או לפי תוצאות בדיקות ראייה של רופא או חנות אחרת, כשההלפרינים יחזירו ללקוחות מחצית מעלות הבדיקה.

 

המשקפיים יסופקו תוך 48 שעות ובתוספת 15 שקל יגיעו גם לבית הלקוח. בעוד שמשקפי הראייה יגיעו ביבוא עצמי של הרשת, יירכשו משקפי השמש מיבואנים ישראלים ויימכרו לציבור - לפי ההבטחות - במחירים נמוכים בהרבה בהשוואה לענף. הרשת תמכור גם עדשות מגע.

 

האחים הלפרין ישקיעו ברשת החדשה 3 מיליון שקל, כולל תקציב פרסום של 600 אלף שקל. הם יפתחו עד סוף החודש 8 חנויות במקביל, כשתיים כבר נפתחו בפתח תקוה ובדיזנגוף סנטר בתא. בכוונת האחים הלפרין להגיע תוך שנה ל-30 חנויות.

יעקב ודוד מסרבים לשרטט מחזור צפוי לרשת החדשה. רשת אופטיקה הלפרין הוותיקה, שמונה 70 חנויות, מגלגלת מחזור של כ-150 מיליון שקל בשנה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אפי גיל
הבנים של הלפרין: יקימו רשת מתחרה
צילום: אפי גיל
מומלצים