שתף קטע נבחר

פוקס: חורף בהרי הרוקי

רשת אופנת פוקס תצלם השנה את קמפיין חורף 2006 בהרי הרוקי, קנדה בהשקעה כוללת של כ-2 מיליון דולר, בכיכובם של יעל בר זוהר ויהודה לוי. בימים אלו שוקד משרד הפרסום זרמון-גולדמן על אסטרטגיה סופית שתנסה לשחזר את ההצלחה שקצרה השנה רשת פוקס.

***

 

אורנג' משיקה את orange music experience - אירוע מוזיקה בינלאומי, חוויה ייחודית ואחרת בנמל חיפה. היקף ההשקעה מסתכם בכ- 5 מיליון שקל. האירוע יכלול 15 הופעות חד פעמיות, על גבי מספר במות, של אמנים מובילים, ביניהם Faithless, Earth Wind and Fire, ואמנים שטרם הופיעו בישראל, אשר יתקיימו בתאריכים 28-30 ביוני, בנמל חיפה, מקום ייחודי ובעל עוצמה, אשר ייהפך לשלושה ימים למתחם ענק, ובו מסעדות ובארים, בנוסף לבמות ההופעות. האירוע יהיה פתוח לקהל הרחב, ובנוסף יכלול הטבות ייחודיות ללקוחות orange. במסגרת הפסטיבל, יוכלו לקוחות orange ליהנות מכרטיסים ב-99 ש"ח בלבד במקום ב- 199 ש"ח (50% הנחה) להופעות המרכזיות, מכרטיסים חינם למזמינים שני כרטיסים, הנחות בכניסה למתחם ההופעות, במלונות דן בחיפה ועוד.

***

 

Street T.V מקבוצת רפיד הקימה טלוויזיית ענק בעיר ראשון לציון, ובכך הרחיבה את פריסת הרשת ל- 12 טלוויזיות חוצות. המסך הראשון של החברה הוצב בדצמבר 2000 בסמוך לקניון איילון ברמת גן. כיום מפעילה החברה 12 מסכים בצמתים מרכזיים בארץ. הוספת המסך מגדילה משמעותית את סך נחשפים למדיה עם הצטרפותo של 115,000 זוגות עיניים מדי יום. המסך החדש ממוקם על ציר משה דיין המחבר את מזרח ומערב העיר, בכניסה לאזור התעשייה החדש והקניונים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בר זוהר ולוי: בחורף בהרי הרוקי
צילום: רון קדמי
מומלצים