מי מספק את מורן אייזנשטיין? הגרנד קניון

הגרנד קניון בחיפה הגדיל את תקציב הפרסום שלו ויוצא בקמפיין שילוט חוצות חדש בכיכובה של מורן אייזנשטיין תחת הכותרת: "היחיד שמספק אותי

ynet

|

09.05.05 11:34

 
ה"גרנד קניון" בחיפה בחר לאחרונה במשרד פרסום תל-אביבי GPS מקבוצת "אדלר-חומסקי-ורשבסקי", במטרה למצב את הגרנד כקניון ארצי.  לשם כך הגדיל ה"גרנד קניון" את תקציב הפרסום השנתי ובשנת 2005 ישקיע ה"גרנד קניון" בפרסום ובקד"מ למעלה מ- 2 מיליון שקל.

 

במסגרת המהלך יוצא ה"גרנד קניון" בקמפיין שילוט חוצות תחת הכותרת: "מי יכול לספק אותי?" - בכיכובה של מורן אייזנשטיין. לאחר שבוע יעלו שלטי חוצות כתשובה לטיזר: "גרנד קניון היחיד שמספק אותי!"

 

בנוסף לשלטי חוצות הקמפיין יכלול גם תשדירי רדיו ומודעות צבע בעיתונות. הקמפיין מיועד לחצי שנה החל מהשבוע הקרוב והוא מתמקד בעיקר באזור הקריות והעמקים.

 

 

 

אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד