ה"גרנד קניון" בחיפה בחר לאחרונה במשרד פרסום תל-אביבי GPS מקבוצת "אדלר-חומסקי-ורשבסקי", במטרה למצב את הגרנד כקניון ארצי. לשם כך הגדיל ה"גרנד קניון" את תקציב הפרסום השנתי ובשנת 2005 ישקיע ה"גרנד קניון" בפרסום ובקד"מ למעלה מ- 2 מיליון שקל.
במסגרת המהלך יוצא ה"גרנד קניון" בקמפיין שילוט חוצות תחת הכותרת: "מי יכול לספק אותי?" - בכיכובה של מורן אייזנשטיין. לאחר שבוע יעלו שלטי חוצות כתשובה לטיזר: "גרנד קניון היחיד שמספק אותי!"
בנוסף לשלטי חוצות הקמפיין יכלול גם תשדירי רדיו ומודעות צבע בעיתונות. הקמפיין מיועד לחצי שנה החל מהשבוע הקרוב והוא מתמקד בעיקר באזור הקריות והעמקים.