"זה תסריט קלאסי המציע ניחוחות של מסע, וכמובן יוקרה. אולם אני חושב שהענקנו לו ספין רענן, מודרני ולפעמים גם שיק שובב, תוך שימוש בנשים צעירות הלובשות העונה לואי ויטון לכל מקום שאליו הן הולכות". כך מתאר מארק ג'ייקובס, המנהל הקריאטיבי של בית האופנה הצרפתי לואי ויטון, את צילומי קמפיין החורף 2011-2012.
בסרטון הווידאו שלפניכם, המציץ לצילומי הקמפיין, מתגלה עולם מפואר במיוחד ושיק הנוטף מסקסיות נשית. בניגוד לקולקציית הקיץ של ויטון, שצילומיה שילבו רוח דיסקו של שנות ה-70 ומראה של נערות אסיאתיות, קמפיין החורף החדש מתמקד במכוניות וינטג' קלאסיות כיגואר וקאדילק, כלבים גזעיים מטופחים ונשים יפות ומהוגנות.
אישה יוצאת ממלון יוקרה לבושה בבגדים מהוקצעים של לואי ויטון ותיק ממותג, כמובן. על ראשה כובע מצחייה המזוהה עם קציני צבא ועליו סיכה של מסכת עיניים מוקטנת מפלסטיק, ידיה עטופות בכפפות עור דקיקות. היא וכלבה המעוצב מגיעים למכונית, והנהג פותח עבורה את הדלת.
שבעה זוגות כלבים, שש דוגמניות, חמש מכוניות יוקרה ואצטדיון נטוש אחד בברוקלין הרכיבו את הקמפיין, שממשיך ישירות את רוח תצוגת החורף של המותג. את הדוגמניות פרייה בהה אריקסן, קריסטן מקמנאמי וראקל צימרמן – שכיכבו בצילומי הקיץ, החליפו דפני גרונוולד, זוזנה ביוך, גרטרוד הגלונד, אנאיס פוליו, פיי פיי סאן וניאשה מטונהודזה, כולן דוגמניות צעירות ועולות, פנים רעננות בסצנה העולמית.
הקמפיין יתפרסם בגיליונות אוגוסט של המגזינים הנחשבים בעולם.
קמפיין לואי ויטון
צילום: סטיבן מייזל
סטיילינג: קרל טמפלר
איפור: פאט מקגראת
שיער: גידו פאלאו