השבוע האחרון היה סוער במיוחד עבור ג'סטין ביבר, שלאחרונה נראה כעסוק בעיקר בלהסתבך עד מעל לראש. כמו רבים אחרים מתעשיית הבידור והאופנה, ביניהם המעצב ריקרדו טישי, משפחת קרדשיאן ועורכת האופנה אנה דלו רוסו, גם ביבר שהה בשבוע שעבר באיביזה, שהפכה ליעד תיירותי לוהט במיוחד בתקופה זו. אלא שבניגוד לאחרים ששהו באי הספרדי, ביבר התגלגל לכדי קטטה מתוקשרת עם השחקן אורלנדו בלום, וסרטונים שפורסמו ברשת מתעדים את האגרוף שחטף מבלום. סלע המחלוקת בין השניים: דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט מירנדה קר, לשעבר אשתו של בלום, שהתיידדותה עם ביבר הובילה, כך טוענים, לגירושי השניים לפני פחות משנה. בלום, לעומת זאת, בילה עם סלינה גומז, האקסית של ביבר. בקיצור, מרובע רומנטי שהסתכם באגרוף שנשלח היישר לפניו של הביבר בן ה-20, והתפתח ללילה רומנטי שבילה ביבר עם שפנפנת פלייבוי אליסה ארסה על סיפונה של יאכטה באי.

 

עוד בערוץ האופנה

 

 

 

 

את תדמית הילד הרע החדש בשכונה, שמטפח ביבר בעת האחרונה, הוא יכול לתחזק כעת גם באמצעות קמפיין חדש שנבחר להוביל. השבוע נודע כי הוא ישמש כפנים (וגוף, כמובן) של קו התחתונים החדש של קלווין קליין, לאחר שבשבוע שעבר הצטלם עבור המותג. ביבר עצמו, שזהו עבורו קמפיין ראשון בתחום האופנה, פרסם באינסטגרם תמונה שלו מול המראה בתחתונים לבנים של קליין, וקודם לכן העלה תמונה שבה הוא יושב על שפת הבריכה בתחתונים שחורים, כובע בייסבול וגוף עתיר קעקועים. בהמשך מופיעות תמונות נוספות של ביבר בתחתוני קלווין קליין, במה שנראה כמהלך קידום של הבאז סביב הקמפיין, שטרם נודע מועד עלייתו.

 

 

 

  

הקמפיין של ביבר לקלווין קליין מתווסף אל שורה ארוכה של מהלכים שרקחה מחלקת הפרסום של המותג בעת האחרונה. למשל, הבחירה בדוגמנית הצעירה לוטי מוס בת ה-16, אחותה הצעירה של הדוגמנית קייט מוס, לקמפיין סתיו-חורף 2014-15 של המותג. מוס ג'וניור מככבת במודעות הקמפיין בתצלומי שחור לבן אמנותיים, עם קריצה ענקית לתצלומים ולסגנון הלבוש של אחותה 22 שנה קודם לכן, כששימשה כפנים של המותג ושל הבשמים CK1 ו-Obsession, עם אותם סווטשירטים רחבים עם שם המותג המתנוסס עליהם בענק, מכנסי ג'ינס בגזרה צרה ושיק כללי המתכתב עם שנות ה-90. בעוד אחותה הגדולה הובילה את אופנת ההירואין שיק של שנות ה-90, לוטי מוס מייצרת בנוכחותה ציטוט מעודכן ואופנתי לאותן שנים, תוך שהיא מייצרת אמירה הומוריסטית חביבה: לא רק האופנה משתכפלת, גם הדוגמנית עצמה.

 

 

ממשיכה את השושלת המשפחתית. לוטי מוס בקמפיין של קלווין קליין
ממשיכה את השושלת המשפחתית. לוטי מוס בקמפיין של קלווין קליין

 

 

הבחירות בביבר ומוס מבקשות לחדד את הקו הצעיר CK באמצעות פרצופים המזוהים עם דור הצעירים הנוכחי. ביבר הוא טרייבל מייקר, שעושה הכול כדי להסיר את תדמית הילד הטוב שדבקה בו בתחילת דרכו. נערות צעירות אוהבות אותו, וגם אמהותיהן, ואפילו הומואים רואים בו גיי-אייקון – ממש כמו שקרה שני עשורים קודם לכן עם מארקי מארק, אייקון התחתונים של קליין משנות ה-90, שמזוהה עם הקו עד היום.

 

מוס היא ללא ספק ממשיכת דרכה של אחותה, לפחות במותג הזה, אבל מבחינת גילה הצעיר היא מזכירה לא פחות את ברוק שילדס בת ה-15 בקמפיין למותג, שעשתה זאת כבר בשנת 1980, עם המשפט הבלתי נשכח "רוצים לדעת מה מפריד ביני לבין 'הקלווין' שלי? שום דבר". מוס הגדולה, אגב, היתה בת 18 בקמפיין לקו הג'ינסים והבישום של המותג משנת 1992. כבר ממש ממש גדולה.

 

 

 

 

ההתעוררות הנוכחית של המותג מגיעה כחלק מהקאמבק האופנתי של שנות ה-90. אזכורים של המותג הולכים ומתרבים ברשתות החברתיות וסווטשירטים עם הכיתוב CK או Obsession, שהופיעו בתצוגת החורף הבא לגברים של המותג, כבר נמכרים במחיר של 895 דולר בחנויות המותג בחו"ל. הסווטשירט עם הכיתוב Obsession אף כיכב לאחרונה על שלושה כוכבים צעירים ולוהטים: הכדורגלן הברזילאי ניימאר דה סילבה, כוכב להקת וואן דיירקשן הארי סטיילס והראפרית סיארה.

 

יש לשער כי קברניטי החברה היו עדים להתעוררות הנוכחית של אופנת הסטריט-וור, כמו גם לקאמבק שעושים כעת מותגים שהיו פופולאריים בשנות ה-90, כמו בוי לונדון, סטוסי (שפתחו לאחרונה חנות דגל בתל אביב) וטומי הילפיגר, שחולצות וסווטשירטים שלו מהניינטיז עם הכיתוב Tommy, הפכו זה מכבר לפריטי אספנים. כל אלה מחזקים את הבאז סביב מותג מיתולוגי כמו קלווין קליין ועושים לנו חשק לנבור בבוידעם ולבדוק שלא היינו טיפשים ושמרנו את הקלווין שלנו קרוב ללבנו.