|
|
|
|
|
3. "לשחק שש-בש או לאכול בצל"?...
חפשו-אותי-בראשון |
|
|
(03.07.17) |
באופן אישי אני מעדיף לשחק דמקה או לאכול שום.
|
|
|
4. אבל בית ספר חביב עדיין מלמד כרגיל
מה יעשו עם כל התלמידים שלומדים היום "חביב"? בשביל מה להפוך למוזיאון? למה לא להשאיר אותו בית ספר יסודי? הרי זה השימור הכי טוב
|
|
|
5. עבודה מהממת. חבל שהמציאות לא תראה קרוב להדמיות
כלומר המבנה עצמו יהיה יפה ומרשים, אבל הסביבה... לא בדיוק קוביות לבנות חצי שקופות ודשא.
|
|
|
שאלה: מה עושים עם אולם ספור? נו באמת... הורסים. באולם ספורט במתחם יש תפוסה מלא כל יום כולל שישי של פעילות ספורטיבית במסגרת תחרות בינלאומית (ג'דו/סאמבו) כבר כ 15 שנה. מה במקומו? פארק עם עשרה עצים וחצץ.עיריה מחוייבת לתת פתרונות ל 450 משפחות השמשתמשים באולם ספוט זה.
|
|
|
7. נראה מצוין ומשמח לשמוע במתחילה בניה בקרוב
|
|
|
8. ומה עם התכנים ?
שילה הרשושנים , |
אלקנה |
|
(28.07.17) |
נראה מרשים ויפה, אך חבל שהכתבה מתארת את המבנה בלבד. האם מוזיאון שינציח את הכותרת בלבד ?
האם מישהו יכול גם לומר מה יכיל המוזיאון ?
|
|
|
9. מן הראוי למוזאון השפה העברית,את המבנים לעצב בצורת אותיות
האלף בית,ולא מפעל יין ,
|
|
|
פרוייקט מבורך ישר כוח! יש לדייק במשפט "אין בעולם שום תקדים להיאחז בו" - יש בעולם לפחות תקדים אחד, הוא מוזיאון השפה הפורטוגזית בסאו פאולו (שלרוע המזל התחוללה בו שריפה בשנה שעברה), מוזיאון מקסים שבהקמתו גם התלבטו איך להציג שפה כממצא מוזיאוני.
|
|
|
11. האמת היא שזה רעיון מצוין פשוט של העירייה
מזל שיש מקומות שבהם בונים את מה שהליכוד מנסה להרוס בכל מקום.
| |