Xnet  אדריכלות  סביבה
כרמלית ושמה שריפה: מי צריך את התחתית החיפאית בפורמט הנוכחי?
מיכאל יעקובסון
פורסם: 07.02.17, 12:32
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפסת כתבה הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה >>
לכתבה זו התפרסמו 52 תגובות ב-39 דיונים
 
31. לעשות קו מרכז הכרמל אחוזה / אוניברסיטה דחחחוף
ר ,   חיפה   (08.02.17)
32. הרכבל לטכניון ולאוניברסיטה-כולם מתעלמים
susu   (08.02.17)
מהבדיקות הכלכליות שמראות כשלון! כלומר יהיה בעיר עוד פיל לבן כמו הביצים של גוראל!
33. זה מנגיש את העיר התחתית לכרמל ולהפך
ד ,   חיפה   (08.02.17)
למי שמעדיף לחיות בלי רכב (חיפה היא אחת הערים הבודדות בארץ שמאפשרות את זה), הכרמלית חיונית. האלטרנטיבה זה המטרונית, ועדיף שלא לדבר עליה בכלל.
34. סוף סוף כתבה מקיפה.כתבת יפה מאוד.לצערי,כבר התרגלתי שכתבים
(08.02.17)
כותבים כתבות לא עמוקות ומקיפות.עם נתונים שגויים.ניכר שעשית עבודה מקדימה רחבה לפני פרסומה.
35. תחתית
יון ,   חיפה   (08.02.17)
איך לא חשבו להעביר במנהרות הכרמל רכבת חשמלית ללא זיהום כך שכל הציבור יהנה צריך לבחון את האפשרות ובנוסף תחתית ממרכז הכרמל לאוניברסיטת חיפה העיר התחתית מתה מזמן אין צורך בכרמלית ואין צורך ברכבל מהצפקפוסט
36. פוניקולר חביב
גלי   (08.02.17)
השתמשתי לא פעם.
השאלה עד כמה באמת משתמשים בזה כיום.
בכל מקרה, חבל שנשרף.
37. לכל המתנגדים לשיפוץ.....
המעריץ מספר 1   (08.02.17)
אני אהבתי אוהב ואמשיך לאהוב את הכרמלית כניראה לכל ימי חיי ובוודאי שחייב לשפצה במהרה על מנת שתחזור לשוב לשרת את האזרחים, על אחת כמה וכמה שחלה עלייה דרסטית בשימוש בה, מלבד זה שהיא אטרקציה מדהימה ביותר גם למבוגרים..ונורא נורא היה לי עצוב מה שקרה לה...אז אם אין לכם מה לומר עדיף שפשוט תישתקו...השתיקה יפה לפעמים...
38. משום מה זכור לי שקראתי פעם שהיתה תוכנית ל4 קווי כרמלית בחיפה
לולה סילבה   (08.02.17)
אגב נשמע שהקיבולת של הכרמלית די קטנה אם מיועדת ל3,000 נוסעים בשעה. אני קראתי שלמשל ברכבל שמתוכנן בירושלים עם 3 תחנות בין נקודות תיירותיות כמו הר הזיתים, שער האשפות/עיר דוד ומתחם החאן (הכולל את מתחם התחנה, תיאטרון החאן והסינמטק הירושלמי) נועדה להסיע 6,000 נוסעים בשעה.
39. ראש עיר שעושה מזל רע
העיר מתפוררת ונשרפת   (10.02.17)
הכל כאן זקן ועייף. הביתה יהב.
קאליש תשפץ את הכרמלית
תגובות קודמות