|
61. כנראה הדירה המכוערת בת"א, במקום הכי יקר בה
|
|
|
62. נראה כמו שעטנז של סיניפי קפולסקי בשנות ה90
|
|
|
63. בשתי מילים
מירי , |
אזור חיפה |
|
(09.01.16) |
זוועת אלוהים! הייתי מוסיפה עוד כמה תיאורים, אבל עודף ה"יצירתיות" מונע ממני.....
|
|
|
|
|
65. לא יפה אך שונה ומדהים, כן ירבו
חבל שיש רק אחד כזה |
|
|
(07.01.16) |
|
|
|
כמה מילים על הבית מזווית אחרת - בעיקר אישית! הכרתי את אדריכל הבניין ליאון פחות את היזם ליאון הוא אמן בנשמתו מעולם לא ניסה לחכות או להעתיק את יצירותיו מאחרים האיש הגה כל חלק בבניין המיוחד או ''המשוגע'' תלוי איך מסתכלים בהמון עבודה אין ספור של תכניות ושרטוטים בהמון אהבה עד לקבלת ההחלטה איך אותו קטע ייראה, החלקים נבנו כפאזל משלים מהחומרים האיכותיים ביותר אפילו ביחס לבניינים הנבנים היום! ליאון כאדריכל עבד פיזית יום, יום באתר ולא ישב במשרד ממוזג... ואכן בסופו של יום זכה להקים את יצירת האומנות למגורים היחידה בישראל! אפשר לכתוב המון וזכיתם לטעימה קטנה מהדבר המופלא הזה ששום פינה אינה דומה לאחרת בבניין והלוואי והיו לנו עוד כמה כאלו.
|
|
|
הדירה "מעוצבת" באופן נוראי
|
|
|
|
|
69. עם כל ההזדמנויות והשפע הלכה ללמוד הנדסה כימית?
הנדסה כימית בבבעעע |
|
|
(07.01.16) |
חבל על הזמן, תפרשי ....לכי ללמוד משהו שבאמת ייתן לך כסף ושיהייה פרקטי.מה יותר פרקטי ומעניין מאדריכלות?אני פעם התלבטתי בין השניים וגם עשיתי טעות והלכתי ללמוד הנדסה כימית, היום אני פקידה עם תואר מאוניברסיטה
|
|
|
70. גם מכוער מאוד וגם באמת שרלטנים - בנו קומות כפולות
הבניין מכוער וחסר טעם, לדעתי האישית. בייחוד העומס הבלתי נסבל של עיצוב הפנים.
וכמו שחשדו בהם, הם באמת התגלו כשרלטנים. קיבלו היתר ל-4 קומות ובנו קומות כפולות. גם אם לא כתוב שחור על גבי לבן שאסור, זה לא ראוי. כשר אבל מסריח.
|
|
|
71. מלון גבוה שיבנה על גן העצמאות יסתיר להם את הים
אין סוף לשיגעון |
|
|
(07.01.16) |
|
|
|
כילד קטן בשנות השמונים היינו חולפים בסמוך לבניין בדרך לים וקראנו לו בית הקצפת - לא ידעתי שקוראים לו הבית המשוגע
|
|
|
אחרי הכתבה הזו אני צריכה להיכנס לחדר לבן צחור לניקוי ראש! אוי גוועלט כמה קישקושים!
|
|
|
|
|
הבורות של עתונאי עיצוב מגיעה לרמות (או עומקים) מדהימים כשכותבים "הפלייסמנטט" וזה בעצםPLACEMATE = מפית מתחת לצלחת....לכי תלמדי קצת בושה וחרפה
|
|
|
תחושה של בית מכשפות בעובי היער.
|
|
|
77. הבית נראה כמו לובי של פנסיון 4 כוכבים
לא הרגשה של בית
|
|
|
78. זה היה יכול להיות שייך לצ'יליאני, פבלו נרודה
העיצוב הפנימי מזכיר את האחוזות שלו
|
|
|
79. אנחנו קראנו לו בית הגבינה
נראה כמו גבינה צהובה מותכת
|
|
|
80. הבית המשוגע
מיכל זקס , |
תל מאביב |
|
(11.01.16) |
בבמי שגרה באזור ,וליותה את הבנין לאורך כל שלביו, האסטטיקה, היחודיות, השימוש בחומרים שמותאמים לסביבה הטיבעית, הההשקעה היצירתית בפרטי העבודה במתכת עץ ובאבן, יחד עם ציורי הקיר שמשתלבים כל כך בהרמוניה, תמיד אהבתי ואוהב את הבנין במיוחד הזה, שנישאר רלבנטי וקסום עד היום. בקיצור, מתנה לעיר תל אביב.
|
|
|
81. לא נעים בלשון המעטה ולמעשה
די מפחיד...
|
|
|
|
|
|
|
84. מעולם לא ידעתי איזה יופי צפון בבנין
חלום של עיצוב, כמה חבל שאין עוד הרבה כאלה במקום מגדלי הבטון המשמימים שצצים בכל פינה
|
|
|
85. מצא חן בעיני
אלכס לוין , |
גוש דן |
|
(24.01.16) |
|
|
|
86. כמה רעש! כואבות לי העיניים
|
|
|
87. איזה כיף! תודה על האפשרות להציץ פנימה
חייבת להעיר בנוגע לתגובות. אנשים, קצת דרך ארץ! זה שבחרתם להגיב באופן אנונימי ולא דרך הפייסבוק לא אומר שאתם צריכים להעיר כל הערה שעולה בראשכם באופן בוטה וגס רוח. נסו פעם לדמיין שנפגשתם עם האדריכל/דר הבית/כותב הכתבה, הוא הבראה לכם את ביתו ואתם עונים לו בפנים "טוקבק" כפי שכתבתם. האם עדיין הייתם בוחרים באותן מילים? כי יש לי חדשות בשליכם. כל אותם אנשים קוראים את התגובות שלכם! אפשר להשתדל לא להעליב את מי שבחר לשתף ולהראות לרבים את ביתו שהנו יצירת אומנות יחודית.
|
|
|
88. לא גדלתי בו אך הוא בית ילדותי
גדלתי במושב ליד תל אביב והייתי חובבת עתיקות ולכן הייתי מסתובבת הרבה ברגל בתל אביב ובכל פעם עברתי ליד הבית הזה והסתכלתי כמה הוא שונה ומיוחד. הפסיפס בצד השני גם כן יפיפה. ממש מיצג אומנות וחבל שאין עוד אמירות אומנותיות כאלה בתל אביב. רובנו גרים בבתים דומים להחריד, רוצים משהו 'יחודי'-אך בסופו של דבר הכל נראה כמעט אותו דבר. חבל
|
|
|
89. יש הבדל בין חוץ ופנים, אמנות-ומגורים
זה שבחוץ "משוגע" ומקושט לא מחייב גם לגור ולחיות בתוך גלריה עמוסה לאמנות. מעניין למה אנשים צריכים את הרעש והעומס הזה בדירתם. האם כדי להשוות לרעש הפנימי?
|
|
|
90. תמיד הייתי בטוח שמדובר על מחווה לגאודי
לפני 16 שנה, כשעברתי לגור במרכז, ראיתי לראשונה את הבניין הזה. הייתי בטוח שמדובר על מחווה חיוורת לגאודי. זה נראה בעיני מעט מביך ופרובנציאלי לעומת המקור. חשבתי שהפיתוחים על המרפסות נעשו מגבס או מפיברגלאס והודבקו על הבניין לציון תאריך הולדתו או תאריך מותו של האדריכל הקטאלוני או משהו בסגנון.
היום ראיתי לראשונה את הכתבה הזו ומבין יותר טוב על מה מדובר. אני עדיין חושב שהעיצוב החיצוני של הבניין מביך. נראה שהדביקו בכוח את הפיתוחים הלבנים על הבניין המלבני. אין הרמוניה. בנוגע לדירת הפנים, קיבלתי התקף חרדה רק מלראות את התמונות, אולם אני מניח שמדובר על ענייני טעם וריח.
| |