תמונות של הנסיך הארי בחליפת ספורט בצבע כחול נייבי וכובע מצחייה, בעודו יוצא בחודש שעבר מהאטלייה של בית האופנה הבריטי ראלף & רוסו בשכונת צ'לסי בלונדון, הפכו ל"ראיית הזהב" של הצהובון הבריטי הדיילי מייל, אשר טוען כי המותג נבחר לעצב את שמלת הכלה של מייגן מרקל. כפי שפרסמנו בסוף השבוע, בנוסף לראלף & רוסו עלו בחרושת השמועות שמות של בתי אופנה נוספים המועמדים לעיצוב השמלה, כמו סטלה מקרטני, אלכסנדר מקווין וברברי בעיצובו של כריסטופר ביילי, שעל פי הדיילי מייל, צפוי לעצב את השמלה השנייה שתלבש מרקל למסיבה שתתקיים בערב לאחר החתונה.
מייגן מרקל בשמלה של ראלף & רוסו בתמונת האירוסין הרשמית
בסביבתו של הנסיך כבר הצהירו כי הוא צפוי להיחשף לשמלת הכלה רק בחתונה עצמה, ולכן ייתכן כי תמונת הפפראצי של הארי צולמה כשהנסיך הגיע למשרדי ראלף & רוסו על מנת להסדיר את התשלום לשמלה שלבשה מרקל לצילומי האירוסין הרשמיים של השניים. אפשרות אחרת היא כי הנסיך הגיע כדי לשלם מקדמה על שמלת הכלה העתידית, שעל פי ההערכות מחירה עומד על 100 אלף ליש"ט, כחצי מיליון שקל.
הרשת אומנם געשה סביב הסכום הגבוה, אך יש לזכור ששמלת הכלה שלבשה קייט מידלטון בעיצוב בית האופנה אלכסנדר מקווין, לשם השוואה, עלתה 150 אלף ליש"ט (כ-750 אלף שקל). תג המחיר הגבוה הוא עניין שבשגרה לשמלות כלה של מותגי הוט קוטור, שמושקעות בהן בין 2,000 ל-3,000 שעות עבודה. הסכום הגבוה ביותר ששולם עד כה לשמלת כלה היה חצי מיליון פאונד (כ-2.5 מיליון שקל) לשמלה בעיצוב בית האופנה ולנטינו ב-2016. הלקוחה: מדינה שוקירובה, בתו של טייקון הנפט הרוסי איקהום שוקירובה.
אם ב-19 במאי, כשעיני כל העולם יהיו נשואות לטקס החתונה שיתקיים בכנסיית סנט ג'ורג' בטירת ווינדזור, יתגלה כי שמלת הכלה של מרקל אכן עוצבה על ידי ראלף & רוסו – יהפוך המותג לאחד השמות הלוהטים גם מחוץ לענף האופנה, בו הוא ידוע בזכות עיצובים יוקרתיים כבר משנת 2007. מעצבת האופנה תמרה ראלף, 36, ומייקל רוסו, המשמש כמנכ"ל החברה, נפגשו במקרה ברחוב שנה קודם לכן, כשראלף, דור רביעי למעצבי אופנה אוסטרלים, הגיעה לטיול בלונדון. "היא היתה אבודה ואני בדיוק חיפשתי", אמר רוסו בחיוך בראיון להרפר'ס בזאר לפני כחודש וחצי. ראלף סגרה את העסק בסידני, רוסו עזב את עסקי הפיננסים בהם עבד, והשניים הקימו את בית האופנה שמאז נחשב לתחנת חובה עבור בנות מלוכה וסלבריטאיות. בנוסף למותג שייסדו, השניים הפכו גם לבני זוג.
עם לקוחות נוצצות כמו שייח'ה מוזה, ביונסה, בלה חדיד, אנג'לינה ג'ולי ואחרות, ראלף & רוסו הוא הבחירה האולטימטיבית של כוכבות השטיח האדום, לצד לקוחות עשירות מרוסיה, סין ומדינות המפרץ. השניים מחזיקים אטלייה במרכזים היוקרתיים של לונדון ופריז, חולמים לפתוח עוד 17 בוטיקים נוספים ברחבי העולם, ומציגים בקביעות שתי קולקציות בעונה בשבוע האופנה של פריז: קולקציית רדי טו וור וקולקציית הוט קוטור. בנוסף, בית האופנה עשה היסטוריה כשהפך למותג הבריטי הראשון שנבחר להציג בשבוע ההוט קוטור הפריזאי כחלק מלוח התצוגות הרשמי (בניגוד למעצבים אורחים, ובהם גליה להב הישראלית). בנוסף, לאורך השנים קטפו השניים אינספור פרסים על עבודתם ונבחרו לרשימות יוקרתיות במגזינים, כמו "40 מתחת ל-40" של מגזין Fortune ורשימת 500 המשפיעים של אתר האופנה "ביזנס אוף פאשן".
כך זה היה נראה אם מייגן מרקל היתה לובשת את השמלה הגדולה והכבדה ביותר שיצר בית האופנה ראלף & רוסו
אם בסוף יתברר כי השמועות טעו ומרקל תבחר בשמלת כלה של בית אופנה אחר, ראלף & רוסו יוכלו להתנחם בשמלת כלה מפורסמת שלהם שכבר נרשמה בדפי ההיסטוריה של האופנה. את תצוגת ההוט קוטור לאביב-קיץ 2016 חתמו השניים בשמלת הכלה הגדולה והכבדה ביותר בהיסטוריה של ההוט קוטור, עד כי שש תופרות מבית האופנה היו צריכות לסייע לדוגמנית להסתובב על המסלול בשל ממדיו העצומים של הבגד. השמלה היתה עשויה מ-826 מטרים של בד טול, 46 מטרים של בד אורגנזה, ומיליון קריסטלים ופנינים ששובצו בה. על השמלה עבדו כ-50 תופרות עילית ונדרשו כ-6,000 שעות כדי להכין אותה. נקווה מאוד שב-19 במאי תיחסך מאיתנו מבוכה מלכותית, ומייגן מרקל תוכל לצעוד בכוחות עצמה אל תוך הכנסייה.
______________________________________________________
ואיך נראה המהפך של לירון ויצמן ב"האח הגדול"?