|
1. ויתרתם עלי כשראיתי את המחירים שלכם
|
|
|
|
|
|
|
4. כשיש כשרון, אין צורך בפרובוקציות
ככה זה בבידור, |
|
|
(29.03.17) |
ככה זה גם באופנה
|
|
|
5. סאן ספיר קריינית מדהימה!
|
|
|
|
|
7. עליבות נואשות לתשומת לב ברמה גבוהה
|
|
|
8. ניצול עלוב של נושא כאוב
|
|
|
9. בעידן בו אנו מוקצות בכל מקום
לגנוז את הקמפיין מיי |
|
|
(29.03.17) |
|
|
|
|
|
11. מתאמץ מדי ולא כייפי
וכמובן יקר בטירוף |
|
|
(29.03.17) |
|
|
|
|
|
13. תסלחו לי...הלכתי להקיא עקב הקמפיין המזוויע!
|
|
|
והאמת היא שיותר מדי אנשים, גם נשים, שותפים לשיח הזה של האשמת הקורבן... כל הכבוד שיש מישהו בעיקר שזה גוף מסחרי שמרים את הכפפה ומעז לדבר על זה. זה לא משנה איך הבגדים נראים או כמה הם עולים. שאפו על האומץ והפעילות החברתית.
|
|
|
15. פיגור!
אורית , |
תל אביב |
|
(13.04.17) |
קום איל פו, הכי פלצניות, הכי תפסניות תחת, הכי לא פמיניסטיות אוור!!! והקמפיין הזה-פח!! חברים דוברי אנגלית שעברו ליד החנות שלהם כמעט התעלפו מזעזוע כשהם קראו את המשפטים המיותרים האלה על החלון שלהם.
|
|
|
16. הדפס של - "היהודים חארות, הערבים צודקים" מזקק את השקפת עולמן
של נשות "הטעם הטוב". |
|
|
(01.05.17) |
לקנות מהן זה לממן עוד שלטים וסטיקרים נגד ישראל. המחירים של רודפות הבצע המוסרניות האלה זה סאגה אחרת.
| |