יומו השני של שבוע האופנה בתל אביב נחתם בתצוגה היחידה בכל האירוע שלא שייכת למעצב ישראלי. תצוגת הערב המדוברת של מרסלו בורלון, אורח שבוע האופנה ממילאנו, עלתה אל המסלול לאחר מופע קצר ועוצמתי בביצוע להקת המחול L-E-V של שרון אייל וגיא בכר - שהוכיח כי גימיקים זו לא מילה גסה והמסלול אינו שייך רק לדוגמניות.

מופע קצר, אך בלתי נשכח. להקת המחול L-E-V בתצוגה של מרסלו בורלון (צילום: אורית פניני)
מופע קצר, אך בלתי נשכח. להקת המחול L-E-V בתצוגה של מרסלו בורלון (צילום: אורית פניני)

בורלון, שהחל את דרכו העיצובית עם המותג County of Milan ביצירת חולצות טי, שימש כמנהל אמנותי בשבוע האופנה גינדי תל אביב הראשון ועתה חזר אליו כמעצב אופנה מן המניין, שמציג גם בעולם.

ממילאנו לתל אביב. התצוגה של מרסלו בורלון (צילום: אורית פניני)
ממילאנו לתל אביב. התצוגה של מרסלו בורלון (צילום: אורית פניני)

הקולקציה, שכבר הספיקה לעלות על המסלול קודם במסגרת שבוע האופנה האחרון במילאנו, הפגינה את התפתחות המותג לקו בגדי גברים ונשים בטווח קטגוריות רחב שבין ספורט-סטריט לקז'ואל ומחויט, תוך שמירה על השפה הגרפית המזוהה עם המותג. בתצוגה בארץ בחר בורלון להעלות על המסלול דוגמנים ודוגמניות שחורים בלבד, מה שבידל את התצוגה מהאירועים האחרים בשבוע האופנה ובישראל בכלל, אך לא סיפק הסבר לסיבה שהובילה אותו לכך.

  (צילום: אורית פניני)

בורלון, ארגנטינאי במקור, שואב את השראתו מאסתטיקה אפלה הנובעת מנוף ילדותו – מנחשי פיתון, דרך נוצות ועד נגזרות מגרפיקת אריגה אצטקית. בנוסף לטי שירטים, שזכו להדפסים מופשטים או לרקמות חרוזים של האלמנטים המוכרים, נראו על המסלול מכנסי באגי מרובי רצועות ומכנסי כדורסל רחבים, מכנסי ג'ינס בצללית צמודה, סווטשירטים, חליפות מודפסות ושכמיות לגברים ולנשים מצמר, כותנה ועור בפלטה מצומצמת של שחור ולבן עם הבזקי צהוב, ירוק ואדום.

מרסלו בורלון עולה למסלול בסוף התצוגה בתל אביב (צילום: אורית פניני)
מרסלו בורלון עולה למסלול בסוף התצוגה בתל אביב (צילום: אורית פניני)

המוזיקה שליוותה את התצוגה של המעצב, שפועל גם כדי.ג'יי פופולארי, השלימה את החיבור בין טכנולוגיה, סצנת מועדונים ומקורות השראה קדומים.

מאשה רודוב

  (צילום: אורית פניני)

  (צילום: אורית פניני)

  (צילום: אורית פניני)