חברת האופנה FOX הודיעה לפני שעה קלה כי הדוגמנית הבינלאומית שלומית מלכה נבחרה להוביל את קמפיין הפרסום של הרשת בשנתיים הקרובות, בחוזה שיחל מקמפיין סתיו-חורף 2015 של המותג.

מלכה בת ה-21, דוגמנית עם רזומה בינלאומי מפואר וזוגיות מתוקשרת עם יהודה לוי (שגם ברזומה שלו תמצאו את תפקידו כפרזנטור של פוקס), נכנסת לנעליים שהשאירה אחריה בר רפאלי, שעזבה את תפקיד הפרזנטורית של המותג לפני שנה וחצי. מאז עזיבתה של רפאלי לא מונה פרזנטור מוביל לחברה, ובפוקס הסתפקו בקבוצת דוגמנים ודוגמניות, אנונימיים למדי, שליוו את הקמפיינים של הרשת.

גם הוא דגמן לפוקס בעבר. מלכה עם בן הזוג, יהודה לוי (צילום: אמיר מאירי , Pplus)
גם הוא דגמן לפוקס בעבר. מלכה עם בן הזוג, יהודה לוי (צילום: אמיר מאירי , Pplus)

עבור תפקידה כפרזנטורית המותג למשך שנתיים תקבל מלכה כ-700 אלף שקל לשנה. "אני מתחברת למותג ולתפיסת הבייסיק שמאוד מאפיינת אותי, ושמחה על הצטרפותי למשפחת פוקס ועל ההזדמנות שניתנה לי", מסרה מלכה בהודעה לעיתונות.

"הבחירה בשלומית מלכה היתה לנו טבעית", הוסיפה קרן קורץ זילבר, סמנכ"לית שיווק ופרסום של פוקס. "שלומית משקפת את ערכי המותג, בהיותה צעירה, מצליחה, עדכנית ויפהפייה אמיתית, פנימית וחיצונית, וככזו שמעדיפה את הבייסיק-קז'ואל ביום יום".

דרך ארוכה עשתה מלכה מאז התגלתה לפני ארבע שנים בפייסבוק, ועד שהפכה לדוגמנית שמובילה את אחד הקמפיינים הגדולים והנחשקים בתעשייה, כמו גם שורה של שערי אופנה בינלאומיים, ובהם במגזינים ELLE וגלאמור, והפקות אופנה למארי קלייר.

מלכה על שער מגזין ELLE ספרד
מלכה על שער מגזין ELLE ספרד

עד היום קטפה מלכה סדרה לא מבוטלת של עבודות יוקרתיות. ב-2012 היא הופיעה בקמפיין לקו ה-Rugby של ראלף לורן, ושנה מאוחר יותר גם לקו ה-blue של המעצב האמריקאי הנודע. עוד ברזומה שלה: מודעת הבושם של חברת bebe, וקמפיינים לתכשיטי פנדורה, לחברת השיער שוורצקופף, ליוגורט מולר ולחברת ההלבשה התחתונה Intimissimi.

בישראל היא כיכבה עד לאחרונה בקמפיין של גולברי, תפקיד אותו תסיים העונה, וכן בקמפיין של המאפר ומעצב השיער מיקי בוגנים, לצדה של אילנית לוי ודוגמניות נוספות, אותו תמשיך לעשות, כך לדברי הסוכנת שלה, אלינור שחר.

השנים הכי טובות היו ללא פרזנטוריות? הקמפיין הקודם של פוקס (צילום: גיא כושי ויריב פיין)
השנים הכי טובות היו ללא פרזנטוריות? הקמפיין הקודם של פוקס (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

הבחירה הפתאומית של פוקס במלכה, ובפרזנטורית ספציפית בכלל, היא הפתעה מוחלטת, בעיקר נוכח דבריו של הראל ויזל, יו"ר ובעלי הקבוצה, בראיון החג שערכנו איתו בפסח. כשנשאל על תפקידו של פרנזטור בחברה, אמר כי "השנים הכי טובות שלנו היו ללא פרזנטורים. פרזנטור הוא מאוד חשוב כדי ליצור מודעות. חברה חדשה שלא מכירים אותה ותצא בבליל של פרסומות, יסתכלו עליהם יותר עם פרזנטור מוכר". יחד עם זאת, ויזל טרח גם לסייג את דבריו, כשהוסיף ואמר: "לא הפסקנו עם הפרזנטורים בפוקס בגלל אידיאולוגיה. כרגע החלטנו לא, ובעתיד אולי נמשיך עם זה, ואולי לא". עוד הוסיף בהמשך הראיון: "אם הייתי צריך לבחור היום פרזנטור שמייצג את המותג זה גיא זו-ארץ, יעל בר זוהר והילדים".