בסוף השבוע פורסם כי תופסק פעילותו של המותג "מארק ביי מארק ג'ייקובס", הקו הזול והצעיר יותר של המעצב הנודע מארק ג'ייקובס. בהודעה נכתב כי הקו המשני ישתלב בקו הראשון והיקר יותר של ג'ייקובס, וכך למעשה יכלול הקו מגוון רחב של קולקציות ומנעד רחב יותר של מחירים.
>> מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק
טרם נמסרו פרטים בנוגע לעתידן של מעצבות המותג מארק ביי מארק ג'ייקובס, קייטי הילייר ולואלה בארטלי, אך יש להניח כי הן ימשיכו לעצב עבור הקו הראשי מארק ג'ייקובס, שיכלול כאמור את הקו היוקרתי משולב בקו היומיומי והזול יותר.לפי יומון האופנה החשוב WWD, מטרת השינוי היא לא להקטין את הייצור של המותג, אלא לאחד את המסר העיצובי ואת הקול שמאחוריו יחד עם אלו של הקו הראשי של מארק ג'ייקובס. שינוי זה מהווה חלק מחזונו של ג'ייקובס מאוקטובר 2013, אז עזב את משרתו כמעצב הראשי של לואי ויטון על מנת להתרכז במותג הנושא את שמו.
השינוי הגדול, אם אכן יקרה, ייכנס לתוקפו רק בסוף 2015. לאחרונה התרחש אותו שינוי בדיוק במותג של קייט ספייד, שם נסגר הקו שנקרא Saturday ונטמע בקו הראשי והיוקרתי יותר של המעצבת.
בין הקמפיינים הבולטים של המותג מארק ביי מארק ג'ייקובס זכורה במיוחד תמונת העירום של מיילי סיירוס, שאף הודפסה על חולצת טי של המותג, וכל זאת למען העלאת המודעות לסרטן העור. כמו כן, המותג הצעיר של ג'ייקובס הפך את עיצוביו של אחד המעצבים הגדולים בעולם לנגישים הרבה יותר לקהל רחב. יש לקוות כי סגירת הקו המשני לא תבטל את האפשרות הזו.