פחות מחודש לאחר שהציגה את קולקציית הקיץ על רקע הבריכה האולימפית בווינגייט, רשת האופנה קסטרו מתחדשת בשיתוף פעולה מסקרן עם מעצב האופנה גדעון אוברזון. אוברזון עיצב קולקציית קפסולה של בגדי ים לנשים עבור קסטרו, אשר תיכנס לחנויות לקראת עונת הרחצה הקרובה. עבור המעצב הוותיק מדובר בחגיגה כפולה, שכן הקיץ הוא שב לעצב בעצמו את פריטי מותג בגדי הים הנושא את שמו, לאחר חמש שנים בהן עיצבה את הקו המעצבת קרן גסנר, שהיתה יד ימינו במותג עד לרכישתו ב-2009 על ידי קבוצת גוטקס. אוברזון אישר את הפרטים בשיחה עם Xnet ונשמע נרגש לגבי קולקציית הקפסולה.
עוד בערוץ האופנה
- שומן הוא השחור החדש: שבוע האופנה למידות גדולות בלונדון
- סוף מסלול: הרגעים הגדולים של שבוע האופנה בניו יורק
- המינימייזר לסל, וחסל: המדריך לחזיות סקסיות במידות שופעות
שיתוף הפעולה עם אוברזון מתווסף לרשימת הפרויקטים שיצרה חברת קסטרו עם אופנאים וידוענים בשנים האחרונות. לאחר קולקציות הקפסולה של אלון ליבנה, יונתן זוהר, קאפל אוף וקולקציית בגדי הגברים של עברי לידר, הבחירה באוברזון, מבכירי מעצבי האופנה הישראלים והוותיק בהם, מסמלת יוקרה, כוח ומעמד. אם תרצו, זו התנגשות של שני ענקי אופנה ישראלים לכדי קולקציה אחת, שמטרתה לחבר בין האפיל היוקרתי והמוניטין רב השנים של אוברזון, למסחריות ולפריסה הארצית של משפחת קסטרו.