>> בואו להיות חברים של Xnet בפייסבוק

עור מלוחח

טרנד האיפור הזה אינו דומיננטי, לא מאיים בנוכחותו, ובמבט חטוף אפילו נראה כאנטית זה מוחלטת לטרנדים ה"מאופרים" האחרים, אבל אל תטעי בו לרגע - זהו טרנד חזק ומשמעותי שמקבל משנה תוקף דווקא בעונת החורף, כשעור הפנים סובל לעתים תכופות מיובש קיצוני בשל ירידת הטמפרטורות בחוץ.

מהותו בשתי מילים היא עור קורן. נכון שראינו דברים דומים גם בעונות החורף הקודמות, אך הפעם המראה קרמי יותר, מואר ובעל חיוּת כמעט רטובה. התוצאה הסופית לכאורה נונשלנטית וטבעית, אבל בדומה לשאר הלוקים, ההשקעה בה מחושבת ומדויקת לא פחות.

עור הפנים שלך הוא למעשה "נייר הקנבס" של האיפור, ולכן עליו להיות מלוחח ומוכן כדבעי. כעת, כשהוא הופך להיות הפוקוס של האיפור כולו, עלייך להשקיע בו שבעתיים.

למעט שימוש קבוע במוצרי ליחוח שמתאימים לך באופן סובייקטיבי (שימי לב שבחורף צריך לפעמים לעבור לתכשיר עשיר יותר), קיימים בשוק מוצרים רבים המאגדים בתוכם גם את פונקציית הטיפוח וגם את פונקציית האיפור. פריימרים לסוגי עור שונים ולחויות המועשרות בפיגמנט לאפקט זוהר ניתנים לרכישה בשנים האחרונות אצל המון חברות. שימרים בתצורת נוזל וקרם לגימור קורן ומואר יחמיאו לטקסטורת העור יותר מאלה שבאבקה וגם פחות ייבשו אותו.

איך עושים את זה?

  • דאגי להתאמה אופטימלית בין קרם הלחות לסוג העור שלך. זכרי שהיובש הוא אויבו הגדול ביותר של עור הפנים - קל הרבה יותר לנטרל ברק במקרה של עור שומני מאשר להתגבר באמצעות איפור על טקסטורה יבשושית.

  • השתמשי בפריימר אחרי מריחת קרם הלחות ולפני הנחת האיפור עצמו. מטרת הפריימר היא לרכך את טקסטורת העור, לצמצם נקבוביות במידת מה (אל תצפי לגדולות ונצורות בנושא, ההטבה במראה היא זמנית בלבד) ו"לקלוט" את האיפור בצורה אופטימלית. חפשי פריימר שמכיל בתוכו חלקיקי רפלקטורים או שימר נוזלי, וכך תקבלי שניים במחיר אחד.

  • השתמשי בשימר נוזלי או קרמי באזורי הפנים המוגבהים שעליהם נופל האור באופן טבעי: עצם הגבה, הרקות, שׂיאה הגבוה של עצם הלחי ומעל ל"קשת קופידון" - במרכז השפה העליונה.

  • אל תתעצלי והסירי את שאריות האיפור מהפנים לפני השינה. הלילה הוא הזמן שבו יש לעור שלך צ'אנס להתחדש, ואת סתם מכבידה עליו עם איפור שהונח לפני שעות רבות. הקפידי גם להשתמש בלחויות אחרי המקלחת, ובבוקר תגלי שהעור שלך נראה קורן עוד לפני שתתחילי לאפר אותו.

  • דאגי לשתות כמות נאותה של מים בלי קשר לעונות השנה, שכן יש קשר ישיר בין מראהו החיצוני של העור לכמות השתייה הנצרכת וסוגה.

המומלצים שלנו:

1. פריימר: לוריאל, מחיר: 150 שקל

2. פריימר עם שימר: M.A.C, מחיר: 159 שקל

3. שימר נוזלי: סמאשבוקס, מחיר: 120 שקל

4. פודרה שקופה: מאדינה מילאנו, מחיר: 189 שקל

חצות בפריז

שחקנית חדשה בשוק הקוסמטיקה והאיפור נחתה לאחרונה בארץ והביאה עִמה ניחוח פריזאי: Bourjois Paris (או בורז'ואה) היא אחת מחברות האיפור הוותיקות באירופה (קיימת כבר 150 שנה) ומתהדרת בליין מוצרים שכולו מתיקות של מקרוּנים ומעדני פטיסרי אחרים.

בבסיס המותג עומדת המחשבה על ההנאה שבאיפור, ולכן עיצוב המוצרים והקונספט של מסעי הפרסום ייצגו תמיד את הרעננות העליזה, השיק נטול המאמץ והקוקטיות של האישה הפריזאית. ניתן להשיג את המוצרים ברשתות סופר־פארם, המשביר לצרכן, ניו־פארם ובפרפומריות מובחרות.

בורז'ואה: שלישיית צלליות, מחיר: 115 שקל. מסקרה, מחיר: 109 שקל
בורז'ואה: שלישיית צלליות, מחיר: 115 שקל. מסקרה, מחיר: 109 שקל

מתוקה מהראש

את הממתקים שלנו אנחנו לרוב מעדיפות לשמור במקומות שאליהם הם שייכים (המזווה, מגירת החירום בעבודה או הבטן המקרקרת שלנו), אך מוצר חדש עם ניחוח ממתקי מטריף נוחת היישר על... הראש שלנו.

אבקת ה"שוגר דאסט" לשורשים של TIGI היא חידוש מעניין בתחום עיצוב השיער: היא מעניקה לשיער נפח ונוכחות, ובו בזמן מעשירה אותו בניחוח מתקתק (לא יתר על המידה) של סכרין.

החומר בלתי נראה, כך שתוכלי לרענן את הלוק בעוד ריסוס סוכרי במהלך היום הארוך שלך בעבודה או לפני יציאה לדרינק בסיומו. כן, ברור שמדובר בגימיק, אבל כשזה מגיע לממתקים, לא ממש צריך להיות לך אכפת באיזו צורה הם מגיעים. (15.95 דולר. לרכישה, לחצו כאן)

סרטון: איך ליצור לוק עם נוכחות?

קוטור לפנים

אחרי שנפטרו מהטראבל מייקר ג'ון גליאנו, ורגע לפני שמארק ג'ייקובס תופס שליטה, התפנו בבית דיור לייצור מייק־אפ חדש ויוקרתי. Diorskin Forever נוצר בהשראת עולם ההוט קוטור.

כמו בד בשמלת קוטור, המותאם לגוף באופן מדויק ומדגיש גזרה מושלמת, כך מתמזג המרקם האולטרה־תחושתי של המייק־אפ עם העור ומעניק לו מראה אחיד ויפה המרגיש כמו עור שני. (263 שקל, ברשתות הפארם המובחרות).

תתחדשו. המייק-אפ היוקרתי של דיור
תתחדשו. המייק-אפ היוקרתי של דיור

___________________________________________________________________________________________________________

עוד במגזין GOstyle: