לכאורה קולקציית החורף של רשת גולף עושה הכול נכון: צוות של מעצבות, כולן בוגרות בתי ספר לעיצוב אופנה, יצר קולקציה המתחלקת לקבוצות לפי הטרנדים העדכניים של החורף. תוסיפו לכך מינון נכון של אביזרים נלווים, ואת הפרזנטורית חן יאני – שסיפקה השראה גם לעיצוב הבגדים ומוסיפה ניחוח של חספוס אופנתי לכל העניין. למרבה הצער, הפעם זה לא מספיק.
בשעה שהשוק המקומי מוצף ברשתות אופנה ישראליות ובינלאומיות, כל אחת מהן חייבת להצטיין כדי לשמור על אטרקטיביות. לא מספיק לתרגם את הטרנדים שהתוו מעצבי העל לפריטים נגישים, צריך לייצר גם אמירה ייחודית שתמשוך את הקונים ותחזיר אותם לחנויות פעם אחר פעם. מעבר להבנה באופנה, נדרשים גם תעוזה וחזון. במובן הזה, ולמרות מתיחת הפנים שהיא עוברת בשנתיים האחרונות, רשת גולף עדיין לא מצאה את מקומה בנוף.זה מתחיל בפרזנטציה לעיתונאים. קבוצות העיצוב שמרכיבות את הקולקציה פוזרו בחדרים שונים בבית מקסים בדרום תל אביב. בכל חדר ניצבו בובות תצוגה שהולבשו בבגדי המותג, וביניהן הסתתרו גם דוגמנים בשר ודם שעמדו כחפצים דוממים. אולי ההצגה הזו היתה אמורה לייצר תחושה אוונגרדית, אך בפועל הקונספט הרגיש מיושן וחקייני – קבוצות של בובות נראו כבר לפני כעשור בחנות של פראדה בניו יורק, וגם בישראל יש להן נציגות נאה בחנות המותג רוס אובטה. תוספת הדוגמנים המעטים, שהיתה אמורה כנראה לייצר פאסון אמנותי, נראתה בעיקר מאולצת.
להשיג בחנויות רשת גולף.
השורה התחתונה
מדד האיכות: לא רע. רוב הבדים איכותיים וגם התפירה מניחה את הדעת. ניכר שימוש במגוון טכניקות תפירה וצביעה חדשות, שהן חלק מהניסיון להיות עם היד על הדופק.
מדד הסטייל: בינוני. הקולקציה נעה בין פריטים עדכניים למיושנים.
למי מתאים: לנשים ולגברים שיצירתיות יתרה לא מעניינת אותם.
מידות: נשים XS-2XL, גברים S-3XL.
כמה להוציא: 159.90 שקל בעבור חצאית פליסה מוצלחת בצבע כחול כהה.