האווירה במסדרונות המחלקה לעיצוב אופנה במכללת שנקר היתה נרגשת במיוחד אתמול בצהריים, כאשר הגיעה למקום קבוצת אמנים מהשורה הראשונה של תעשיית המוזיקה המקומית. המוזיקאים הסתובבו בין הסטודנטים, הסתודדו בפינות הכיתה ונראו נרגשים גם הם מאווירת היצירה הכללית. בין לבין, הם פתחו בסיעור מוחות ראשוני עם תלמידי שנה ב' במחלקה.

נינט טייב, משה פרץ, אפרת גוש, קרולינה, גבע אלון, תמר אייזנמן וכהן את מושון פינו את הלו"ז היומי כדי ליטול חלק בשיתוף פעולה ראשון מסוגו. זהו פרויקט הסיום של הסטודנטים לקורס "עיצוב לתעשיית המוזיקה בישראל", ובמסגרתו הם מעצבים לכל אחד מהאמנים המשתתפים קליפ, בתהליך ממושך הכולל סדרה של מפגשי סטודנט-מוזיקאי. בחודש יולי ייחשפו שמונת הקליפים באירוע ההשקה של ערוץ MTV ישראל, ולאחר מכן יופצו גם לגופי שידור אחרים.

מנחי הקורס אלעד סונגו, עורך ראשי ומנהל ערוץ MTV ישראל, ולוסי דוד, מעצבת הבית של אושידה ומרצה בכירה בשנקר, הם הרוח החיה מאחורי הפעילות. לצדם נמצאת המנחה הטכנית, נורית נחום. "גם אני, בגילי המתקדם, נמצאת בתהליך למידה מתמיד", אמרה ראש המגמה לאה פרץ בפתיחת הקורס. "היה ברור לנו שאנחנו מחפשים אנשים שהצד הוויזואלי חשוב להם, שיהיה להם עניין ושישמשו השראה לסטודנטים", סיפרה מאוחר יותר ל-Xnet.

"אופנה היא חלק בלתי נפרד ממוזיקה", אמרה נינט בעודה מסתובבת בין עבודות הסטודנטים, מתרשמת ואף מביעה רצון למדוד את הכול. Xnet יסקר בבלעדיות את שלבי הפרויקט – מפגישות הסטודנטים עם האמנים ועד לגיבוש הקליפים הסופיים.