שלוש שנים לאחר שנבחרה בר רפאלי לתפקיד השגרירה הבינלאומית של חברת התכשיטים הברזילאית ה.שטרן, מתהדקים היחסים בין הצדדים. הבוקר נודע כי רפאלי, 30, נבחרה לתפקיד הפרזנטורית הבינלאומית של ה.שטרן לרגל חגיגות 70 למותג.
רפאלי תחליף בתפקיד את השחקנית דיאן קרוגר, ותצטרף לשושלת הפרזנטוריות הנודעת של המותג, ובהן השחקנית קייטי הולמס, ואפילו יעל גולדמן, שהיתה הפנים הישראליות הראשונות של החברה לפני עשור בדיוק.
>>מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק
נכון להיום עוד לא ידוע לכמה זמן ייחתם החוזה בין השניים, שנמצא במשא ומתן סופי. הקמפיין צפוי להצטלם בימים הקרובים על ידי צוות בינלאומי בסאו פאולו בברזיל, אליה יצאה רפאלי ביום שבת האחרון.
החיבור בין רפאלי לה.שטרן נולד בשנת 2012, עם השקת קו התכשיטים My Collection ובו פריטים שרפאלי אוהבת במיוחד. כלומר, מעין תיבת תכשיטים שבחרה, רובם תכשיטים עשויים זהב 18 קראט בטווח מחירים נוח ובעיצובים נגישים. עכשיו, כאמור, עולים היחסים שלב, ורפאלי נבחרה לפרזנטורית הבינלאומית - תפקיד הכולל מודעות שייחשפו בתקשורת ובחנויות המותג בעולם, ביניהן בפרו, מקסיקו, רוסיה, ארצות הברית, דרום קוריאה, צרפת, וכמובן, ישראל.
"בר משדרת את ערכי המותג בצורה הטובה ביותר", מסר הבוקר ישראל קורט, מנכ"ל ה.שטרן ישראל. "אנו מברכים על בחירתה לפנים הבינלאומיות של ה.שטרן".
הקמפיין של ה.שטרן יצטרף לשורה ארוכה של קמפיינים בינלאומיים בכיכובה של רפאלי השנה, ביניהם למותג השעונים Humblot, מכוניות היוקרה Buick, ובושם Escada, אותו היא מובילה מזה שלוש שנים ברציפות. בישראל משמשת רפאלי פרזנטורית לחברות האופנה הודיס וקרולינה למקה, שבה היא גם שותפה במניות החברה.
הקמפיין צפוי להשתחרר בעולם ובישראל בחודש ספטמבר, בסמוך לחתונתה של רפאלי עם איש העסקים עדי עזרא. כל שנותר לתהות הוא האם הכלה תינשא בטבעת של ה.שטרן, או שתפתיע את כולם עם טוויסט בעלילה.