לא מעט קולות תהו בחודשים האחרונים על הקשר בין מותג האופנה עונות - המיועד, להגדרתו, כפונה ל"מידות ביניים" - לבין מארינה מקסימיליאן בלומין, פעם זמרת עם קול גדול וגוף תואם, שהפכה לגרסה דקיקה של עצמה ולחביבת צלמי הפפראצי על חוף הים. ובכן, הערב (שלישי), הגיע שיתוף הפעולה הזה לסיומו. האם הסיבה היא גופה המתכווץ של הזמרת, שאיבד 25 קילוגרמים ממשקלו?
עוד בערוץ האופנה
- רעבות לתהילה: הכוכבות יורדות במשקל כדי להיכנס לעולם הסטייל
- סינדרום סינדרלה: אבולוציות הסטייל של הכוכבות הגדולות
- קייט מידלטון, מאחורייך: החברה של הנסיך הארי כובשת את בריטניה
הפרזנטורית שליוותה את המותג בהצלחה בשמונה העונות האחרונות תוחלף בעונה הבאה בפרזנטורית החדשה של הרשת: הדוגמנית הבינלאומית מיכאלה ברקו, שבפעם האחרונה שכיכבה בקמפיין היה זה לרשת המידות הגדולות אשה אשה. רק השבוע פורסם כי עונות, רשת למידות ביניים (ומידות גדולות), החליפה את משרד הפרסום פובליסיס בגיתם BBDO, ויש להניח כי השינוי הפרסונלי בתפקיד הפרזנטורית הוא חלק מרוח המהפכה של משרד הפרסום החדש. על הקמפיין תקבל ברקו סכום נכבד של 200 אלף שקל לעונה, וכמו כן צפוי שיתוף פעולה נרחב עם הפרזנטורית החדשה ואתר האינטרנט שלה "מיכאלה מעבירה".
ברקו נבחרה להוביל את המותג למשך שמונה עונות עם אופציה לארבע עונות נוספות, מה שאומר שנזכה לראות אותה איתנו בארבע השנים הקרובות לכל הפחות. ממשרד יחסי הציבור רוז רוה, המייצג את מיכאלה ברקו נמסר: "אנו שמחים לאשר את הידיעה על שיתוף הפעולה בין רשת עונות לבין מיכאלה ברקו, ומאחלים בהצלחה לשני הצדדים".
למרות שבראיונות רבים מהתקופה האחרונה הכריזה בלומין כי היא שמחה עם המראה החדש שלה ועם המשקל שירד, כעת יש הטוענים כי הדיאטה עלתה לה בקמפיין. רבים ממעריציה הוותיקים של הזמרת, שראו אותה כדיווה גדולה מהחיים שלא חוששת לחשוף את גופה גם אם אינו תואם את ממדיה של דוגמנית ממוצעת - כפי שעשתה בלומין בתצוגת בגדי הים של גדעון אוברזון בתחילת הקריירה שלה - נבהלו מהתמונות האחרונות שתיעדו גוף דקיק מאוד. הטוקבקיסטים שפעם קראו לה לרזות, פתאום התחילו להפציר בזמרת לאכול משהו, כי היא רזה מדי.
תעשיית האופנה, מצדה, אימצה את המראה החדש של בלומין, שהגיע מתוגבר בשיער חלק ומסודר ובחוש אופנתי סולידי השונה מאוד מהאאוטפיטים המוזרים שליוו אותה בתחילת הדרך. ההחלטה הנוכחית של רשת עונות, מעלה את השאלה האם בלומין חצתה את הקווים והפכה מפרזנטורית מפורסמת עם אפיל אמנותי, לדוגמנית מן המניין שכבר לא תואמת את ערכי הרשת שפונה לאישה הישראלית הממוצעת.
"היא כבר מזמן לא במידות שלהם, בוא נודה על האמת – זאת הסיבה האמיתית", אישרה הערב ל-Xnet מירה שפיגל מטדי הפקות, המנהלת האישית של בלומין. קולות נוספים בתעשיית האופנה איתם שוחח Xnet הערב, סיפרו כי סיבה נוספת לפרידה של שני הצדדים היא בעיקר כלכלית, כיוון שהשכר לפרזנטורית היה גבוה מדי. כפי שדיווחנו לכם כאן בשבוע שעבר, שכרה לעונה של בלומין עמד על 180 אלף שקל לעונה (לפי דיווחים מהחברה) כ-20 אלף פחות ממה שמדווחים עכשיו על שכרה של ברקו. עם זאת, יש לקחת את הדיווחים האלו בעירבון מוגבל, שכן הנטייה היא לנפח סכומים להגברת יחסי הציבור של המעורבים.
"אנו מודים למארינה על שמונה עונות נפלאות ומוצלחות יחד, שמחים בבחירתנו בה כפרזנטורית של המותג ועל תרומתה להצלחת החברה ומאחלים לה דרך צלחה בהמשך", מסר ארז אגמון, מנהל השיווק של עונות. "הבחירה במיכאלה ברקו נעשתה כחלק מתהליכי הצמיחה וההתרחבות של החברה, שפותחת בימים אלו את הסניף ה-60 של הרשת", הוסיף. "מיכאלה מייצגת עבורנו את האישה האידיאלית, היפה, המוצלחת ובעלת ביטחון עצמי, זאת המצליחה לנהל בית לתפארת וכן לתפעל קריירה במקביל. אישה שמחייכת לעולם כדרך חיים, וסוחפת אחריה את הסובבים אותה. ועל כן, מיכאלה נמצאת בהלימה לאישיות המותג ומודל הזדהות לנשים רבות".