הבוקר התקבלה ידיעה מאתר WWD כי המעצב כריסטוף דקרנין עוזב באופן רשמי את בית האופנה בלמן, לאחר חמש שנות שיתוף פעולה. דקרנין נכנס לתפקיד המנהל הקריאטיבי של בלמן הוותיק בתקופה שבה נחשב בית האופנה למדשדש ועל סף דעיכה, והצליח במהרה להחזיר אותו לקדמת הבמה כאחד מהשמות החמים של עולם האופנה.
דקרנין הוא אחד המעצבים הלוהטים כרגע. בתחילה עיצב במשך שבע שנים את קו הרדי-טו-וור הנשי של בית האופנה פאקו רבאן, וב-2005 הגיע לבלמן. ב-2008 החל לעצב גם את קו הגברים של בית האופנה, וגם בתחום זה זכה להצלחה מיידית. שפת העיצוב הצעירה שיצר – שילוב של רוקיסטיות מחוספסת עם נשיות – הפכה את בלמן לאהוב על סלבריטאיות ופאשניסטות. בין הפריטים הבולטים בקולקציות האחרונות שלו, שזכו לאינספור חיקויים, נמצאים הז'קט הצבאי המפורסם שאת כתפיו מעטרים פרנזים, שמלות קצרצרות וצמודות עם סיומת במראה שרוף, חצאיות מיני א-סימטריות ומכנסיים המחוררים בחלקם הקדמי ובצדדים.
למרות החגיגה שסבבה את הקולקציות הענפות, האווירה בסטודיו של דקרנין כנראה לא היתה צוהלת במיוחד. המעצב – הידוע בביישנותו ובנטייה לדיכאונות – נעדר מתצוגת סתיו-חורף 2011/12 של בית האופנה שנערכה במסגרת שבוע האופנה בפריז בחודש שעבר, לאחר שסבל מהתמוטטות עצבים. היעדרות זו יצרה סערה תקשורתית, אך כרגע טוענים רוב הדיווחים כי העיסוק בבריאותו הנפשית מוגזם וכי מצבו אינו רע כפי שחששו. עוד דווח כי מתח רב הורגש בינו ובין נשיא בית האופנה אלן הבלין עקב חילוקי דעות בין השניים בנוגע לאסטרטגיות עתידיות למותג.
בית האופנה בלמן נוסד ב-1945 על ידי המעצב פייר בלמן, שהפך למלך האופנה הצרפתית לאחר מלחמת העולם השנייה. הידע העצום שלו בארכיטקטורה ובעיצוב הובילו אותו ליצירת פריטים עם אלמנטים מגוונים, כמו מוטיב הערבסקה. לאחר מותו ב-1982 המשיך בית האופנה לפעול בבעלות פרטית ובניצוחו של אוסקר דה לה רנטה על קו הקוטור, שאותו עיצב במשך עשר שנים, לצד רשימה ארוכה של מעצבים שחלשו על קו הרדי-טו-וואר. כיום, בעיקר בזכות המהפך שחולל דקרנין, ממשיך בית האופנה להתרחב ומדווח על גידול ברווחיו. בששת החודשים האחרונים נפתחו לו בוטיקים, ביחד עם שותפים מקומיים, בשנחאי, בייג'ין, ביירות, לבנון וסיאול.
בהמשך היום עתיד בית האופנה להוציא הודעה מסודרת שבה יוכרז מחליפו של דקרנין. על פי הדיווחים, מדובר במינוי פנימי מתוך בית האופנה שימשיך את הקו הנשי והסופר סקסי של חמש השנים האחרונות.