הריח החלבי והנקי של הקרם הלבן בקופסה העגולה, קרם ניאווה המקורי, זכור לכל מי שגדל בארץ לפני שהוצפנו בשפע של חברות קוסמטיקה מחו"ל. לא מדובר כמובן בנוסטלגיה נוסח אולטרסול, ועדיין, המשחה הלבנה שצבעה את הפנים בגוון בהיר נגעה בשלב כזה או אחר בכולנו.

את יום הולדתו ה-100 של המותג בחרו קברניטי החברה לציין בקמפיין שבו מככבת ריהאנה ב"עירום" (שלא חושף יותר מאשר כתפיים), אשר ספק אם היא עצמה זוכרת את הימים בהם אריזות הפח הכחולות היו הדבר הכי שיקי על מדפי הפרפומריות.

ריהאנה אומנם נראית בקמפיין חמודה ותמימה, אבל בעינינו החגיגה האמיתית טמונה דווקא בקמפיינים הישנים של החברה, שמזכירים את ימי התום, טרום עידן הבוטוקס והקרמים הייעודיים למרפקים, לצוואר ולאצבעות הרגליים. ימים בהם ילדים קטנים בחולצות לבנות ובחורות נינוחות בבגדי ים השתמשו באותו הקרם לכל מטרה ולכל חלקי הגוף. קופסת הפח הכחולה, המככבת בכל הפרסומות הישנות, נמכרת עד היום בכ-200 מדינות מסביב לעולם ונמכרת בתפוצה של כ-100 מיליון בשנה.

תקראו לנו דו-פרצופיים, אך הפשטות והישירות של הפרסומות האלה, שמעודדות שימוש באותו הקרם בחורף גשום, בקיץ שמשי, בחוף הים ועל היאכטה, עושה טוב על הלב. בלי פוטושופ, בלי פרזנטוריות ועם המון חן - ככה משווקים מוצר על זמני.