חברת AHAVA מעבדות ים המלח נוסדה בשנת 1988 ומאז, בעזרת מהלכי מיתוג מדויקים, רק הלכה וגדלה. מגאווה מקומית וצנועה שמככבת חזק ברשימת המתנות לקרובים בחו"ל, היא הפכה למותג בינלאומי בוטיקי ושיקי. ברזומה: נוכחות בבתי כלבו נבחרים בחו"ל, חנויות דגל בברלין, לונדון וסינגפור, חנות מקוונת בארצות הברית וסיקור מחמיא במגזינים המובילים, שאוהבים לשלב את תמונות המוצרים היפות בהפקות ותחרויות.

מי עומד מאחוריה: סוללה של שיתופי פעולה ומשקיעים. משפחת לבנת, אחת המשפחות המבוססות בארץ, חברת גאון החזקות, קרן השקעות שמרוק – זרוע השקעות של חברת דיסני וקיבוץ מצפה שלם מאזור ים המלח מרכיבים יחד חבורה רבגונית למדי.

על המדף: מגוון סדרות טיפוח, ליין לגבר, קבוצת מוצרי אנטי-אייג'ינג, סדרת תחליבי רחצה אורגניים, ליין מוצרי איפור חדש, והיד עוד נטויה.

הקלף המנצח: אין ולא יהיה מותג ישראלי מצליח יותר מים המלח. מועמד ראוי בתחרות שבעת פלאי תבל, ים המלח הוא רק שלנו, ושלל המותגים החשודים שכוללים אותו בקורות החיים שלהם מעיד על האטרקטיביות השיווקית שלו. AHAVA מינפה את הנכס הבלעדי הזה בהצלחה מרובה, ועם זאת השכילה ליצור תדמית שהיא הרבה מעבר לבוץ וארצישראליות.

מושקע באווירת ספא. הסניף במתחם התחנה
מושקע באווירת ספא. הסניף במתחם התחנה

סוד ההצלחה: שפת המותג החכמה והאסתטית, שמוכרת את נפלאות ים המלח באריזות יפהפיות ובחנויות מותג מושקעות. אם ביקרתם אי פעם בסניף שבמתחם התחנה בתל אביב ופסעתם מופתעים סביב האבן המשויפת הענקית שבמרכזו, קלטתם את סוד הקסם.

אהבה בהולנדית
אהבה בהולנדית

תוכניות עתידיות: מיתוג מחדש בכיוון בינלאומי, עם כניסה משמעותית יותר לתחום עור הפנים בתמיכתה של הפרזנטורית החדשה תהילה ריץ'.