סנדברג מציגה את הקמפיין לעסקים קטנים בפייסבוק בארץ כמודל עולמי

סמנכ"לית התפעול של פייסבוק פרסמה פוסט שהוקדש לקהילות הישראליות שקמו בעקבות משבר הקורונה. "זו ההזדמנות לומר לכם תודה על מה שאתם עושים", כתבה

גלי לויטה ליבוביץ

|

16.03.20 | 12:24

שריל סנדברג (מימין) והפוסט שפרסמה. "הייתה לי הזכות לפגוש כמה ממנהיגי הקהילות כשביקרתי בישראל בקיץ"
שריל סנדברג (מימין) והפוסט שפרסמה. "הייתה לי הזכות לפגוש כמה ממנהיגי הקהילות כשביקרתי בישראל בקיץ"

שריל סנדברג, סמנכ"לית התפעול של הרשת החברתית פייסבוק, פרסמה בשבוע שעבר בפרופיל האישי שלה פוסט שהוקדש לתמיכתה של פייסבוק ישראל בעסקים קטנים ובינוניים שנפגעים בימים אלה בגלל משבר הקורונה.

 

"הצוותים שלנו עובדים קשה כדי למצוא דרכים לעזור לעסקים קטנים ובינוניים במהלך משבר הקורונה", כתבה. "בישראל, הרצון הטוב והרוח הקהילתית שאנשים חשים עבור העסקים באזורם, מובילים לפעילות של מנהלי הקהילות עבור אותם עסקים. מפגש של הקהילה הוא דבר כל כך עוצמתי, במיוחד בזמנים קשים. הייתה לי הזכות לפגוש כמה מבעלי העסקים ומנהיגי הקהילות כשביקרתי בישראל בקיץ האחרון. זו ההזדמנות לומר לכם תודה על כל מה שאתם עושים. לעולם אל תזלזלו בשינוי שאתם יכולים ליצור ולהוביל".

 

סנדברג הציגה כדוגמה את רעות לונברג, שהקימה עם בעלה את קהילת הפייסבוק "רעות תקני לי", שבה חברים כיום כ-100 אלף איש. לונברג מעניקה בה טיפים בנושא קניות ברשת: איך מוזילים עלויות ב-ASOS, מה אפשר להשיג בחצי מחיר ב-eBay, איך מוצאים מידות ב-Next, איפה הכי כיף לקנות גאדג׳טים, מהי חברת שילוח וכו'. לאחרונה היא אימצה חנות בהוד השרון בשם "מיידלה - סטודיו לעיצוב", המייצרת תכשיטים בהתאמה אישית ומתמודדת עם משבר הקורונה. הפרסום בקהילה של לונברג הוביל לחיבוק ווירטואלי של החנות: בתוך שעות אחדות בלבד נכנסו כ-2,000 איש לאתר החנות, והמכירות עלו בהתאם. 

 

פייסבוק הודיעה כי תמשיך לתמוך בעסקים קטנים ובינוניים, כפי שהיא עושה עד כה, גם באמצעות תמיכה במנהלי קהילות ואפליקציות שמאפשרות למיליוני משתמשים בכל רחבי העולם להגיע ללקוחות ולייצר מקומות עבודה. בימים אלה משיקה פייסבוק ישראל, יחד עם ערוץ אנשים של Xnet, את הקמפיין "זה העסק של כולנו", שמאגד יותר מ-60 מקבוצות הפייסבוק הגדולות במדינה. קבוצות אלה מחברות בין כ-2.5 מיליון ישראלים לעסקים מקומיים. 

 

 

    איך קשורה התמונה הזו למשבר הקורונה? הקליקו:

     

    "אווירה של אי-ודאות". הקליקו על התמונה (צילום: לימור יערי)
    "אווירה של אי-ודאות". הקליקו על התמונה (צילום: לימור יערי)

     

     

     
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד