אני מודה על הזכות להיות במקום שמשמח נשים, ומחזיר להן את האור

חברת הפאות של ברינדי קמינר הפכה מעסק שכונתי לחברה מובילה בארץ ובעולם. "אני מקפידה להתחדש, להתעדכן ולהביא ללקוחותיי את האיכויות הגבוהות ביותר״

״הלקוחות של BK מגיעות מכל רחבי הגלובוס. הן נשים אשר מעריכות יופי, איכות ומקצועיות המוגשים בשילוב יחס אישי ואוהב״  (צילום: בנימין אדם)
״הלקוחות של BK מגיעות מכל רחבי הגלובוס. הן נשים אשר מעריכות יופי, איכות ומקצועיות המוגשים בשילוב יחס אישי ואוהב״ (צילום: בנימין אדם)

ברינדי קמינר, מנכל"ית ובעלים של BK international - החברה המובילה לפאות ותוספות שיער.

 

מה הוביל אותך לעסוק דווקא בתחום זה?

״מגיל צעיר אהבתי שיער יפה, מבריק וגולש, רק שבמקרה שלי נולדתי עם שיער מקורזל. כולם ליטפו את הסבך שעל ראשי, ואני הסתפקתי בלשחק בשיער הבלונד של בובותיי, זה מילא את מרבית זמני כילדה. כשבגרתי, חפשתי מקצוע שתהא בו אפשרות לממש אהבה זו, ביחד עם האהבה ליצירה ועשייה ויכולת להתפרנס, והפכתי לפאנית. מעסק שכונתי הפכה BK לחברת פאות מובילה בארץ ובעולם. אני מקפידה להתחדש ולהתעדכן כל הזמן וזה נותן לי עניין, לצד האפשרות להביא ללקוחותיי את האיכויות הגבוהות ביותר״.

 

מה מאפיין את קהל היעד שמגיע אלייך?

"אני אשה של חיבורים. אני אוהבת אנשים מכל מין, סוג וסגנון. זה מעשיר את הנפש בהדדיות. לקוחות BK מגיעות מכל רחבי הגלובוס, הן נשים שמעריכות יופי, איכות ומקצועיות המוגשים בשילוב של יחס אישי ואוהב. יש ביניהן נשים דתיות וחרדיות שחובשות פאה מטעמי דת, לצד נשים לא דתיות, הנעזרות בפאה חלקית או בתוספת שיער, כדי להעשיר ולכסות שיער דליל בצורה מושלמת. לצד הסניף המרכזי בירושלים פתחנו 2 סניפים נוספים: בשכונת בית הכרם בירושלים ובפתח תקווה, לטובת הלקוחות במרכז, ובעזרת השם, זוהי רק ההתחלה".

 

הישג שאת גאה בו במיוחד.

"העובדה שאני מעסיקה 50 עובדות – בירושלים, ערד ובניו יורק, שהפכו עם הזמן למשפחה. אני חווה איתן נישואין, לידות, גידול משפחה. זה אתגר אמיתי ומתמרץ כל יום מחדש. זו זכות וחובה. אני גאה על המותג היוקרתי BK ושמחה על הערכה שהוא מקבל, ובעיקר אני שמחה ומודה כל יום על הזכות להיות במקום שמשמח נשים, שמחזיר להן את האור והביטחון".

 

מה ההחלטה הכי טובה שעשית כאשת עסקים?

"להשקיע בעובדים של BK ולראות בהם משפחה. העובדים הם המשאב היקר ביותר לחברה. מעבר לכך זכיתי וחמש מבנותיי עובדות איתי כיום בעסק, הן מנוע הצמיחה העיסקי כיום".

 

מה ה'אני מאמין' שלך להצלחה בקריירה.

"להסתכל תמיד קדימה. גם כשיש אתגרים, אני מטפלת בהם, אך במקביל פועלת עם חזון קדימה. זה גורר עשייה חיובית. גם בחיים אני תמיד משתדלת להסתכל על החיובי ולראות את חצי הכוס המלאה".

 

האם להיות אשת קריירה בא על חשבון משהו אחר? יש משהו שאת מרגישה שפספסת בבחירתך להתמקד בקריירה מצליחה?

"כשיצאתי לדרך לא חשבתי על קריירה. אמנם BK הוא עסק גדול ומצליח, אך המניע שלי בתחילת הדרך היה להתפרנס,

על מנת לאפשר לבעלי ולילדיי ללמוד תורה בראש שקט. כיום אני מעסיקה נשים רבות ומאפשרת להן להתפרנס, אני מרגישה בכך שליחות למען הקהילה. כל השנים גם כשילדיי היו קטנים הקפדתי על זמן משפחתי. שבתות תמיד היו קודש מוחלט למשפחה, וזמן איכות שהחזיק אותנו יחד לכל השבוע. ההשקעה בעבר יצרה מקומות עבודה לבנות המשפחה ולרבות אחרות. העשייה למען העסק קירבה בינינו ויצרה מטרה משפחתית משותפת".

 

לתחזק עסק מצליח זו משימה לא פשוטה. מה סודך?

"הפאות של BK נמכרות ברחבי העולם, לאלפי לקוחות מרוצות. אני מסתכלת על העסק כמו על משפחה, עם תשומת לב, היררכיה בריאה, גבולות וחזון ויעדים גבוהים ומדידים, השמיים הם הגבול. כאשה מאמינה אני חשה שאני זוכה לסיוע משמיים וזה מחזק אותי ונותן לי כוחות בהתקדמות האישית והעיסקית.ובנוסף, מפגיש אותי עם תחושת היעוד האישית, לייפות ולשמח כמה שיותר נשים בכל רחבי העולם״.

  

טל: 972-509686777

www.bkwigs.com

אינסטגרם: bkwig_international

 

 

הגליון החדש של לאשה - עכשיו בדוכנים (צילום: שי ארבל, סגנון: ראובן כהן)
הגליון החדש של לאשה - עכשיו בדוכנים (צילום: שי ארבל, סגנון: ראובן כהן)
 
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד