בצעד קל: נעלי הספורט האנונימיות שכבשו את האימהות ההוליוודיות

מבלייק לייבלי ועד מילה קוניס, מג'ניפר גארנר ועד איימי אדמס – הכוכבות מצביעות ברגליים ובוחרות בנעליים מפתיעות מחומרים אקולוגיים. האם הן מצדיקות את ההייפ?

איתי יעקב

|

17.11.19 | 09:06

כמובן שלא מדובר בנעליים לשטיח האדום, אך הסוליה הנוחה, הדגל האקולוגי והמראה הפשוט על גבול המיתוג האנונימי הם מסוג הדברים שמפורסמים אוהבים במיוחד. מילה קוניס בנעלי Allbirds  (צילום: splash/asap creative)
כמובן שלא מדובר בנעליים לשטיח האדום, אך הסוליה הנוחה, הדגל האקולוגי והמראה הפשוט על גבול המיתוג האנונימי הם מסוג הדברים שמפורסמים אוהבים במיוחד. מילה קוניס בנעלי Allbirds (צילום: splash/asap creative)
כל דגם נעליים מגיע בשלושה צבעים בלבד, וניתן לרחיצה במכונת הכביסה. הילארי דאף, איימי אדמס וג'ניפר גארנר (צילום: rex, splash/asap creative)
כל דגם נעליים מגיע בשלושה צבעים בלבד, וניתן לרחיצה במכונת הכביסה. הילארי דאף, איימי אדמס וג'ניפר גארנר (צילום: rex, splash/asap creative)

בתחילת החודש פורסמה תמונת פפראצי ראשונה של השחקנית בלייק לייבלי ובעלה ריאן ריינולדס, לאחר לידת בתם השלישית באוקטובר. פעם שחקניות וידועניות היו מוכרות את התמונה הראשונה שלהן לאחר הלידה, או זו עם התינוק, לכל צהובון המרבה במחיר, אך בעידן הרשתות החברתיות גם לזה אין ממש קונים.

 

לייבלי, מכוסה מכף רגל ועד ראש במערכת לבוש נוחה בצבעי אפור וכחול, היא המצטרפת החדשה לידועניות בינלאומיות שאימצו את מותג הנעליים הניו זילנדי Allbirds, שבשנה החולפת נצפה יותר ויותר על כפות הרגליים של הכוכבות. מה למדינה הכי לא אופנתית בעולם ולכוכבות שמרוויחות מיליוני דולרים לסרט? נראה כי במקרה הזה, כולן מצביעות ברגליים ותורמות ליחסי הציבור של המותג, כך שתצלום ראשון של כוכבת במעמדה של לייבלי עם הנעליים מביא חשיפה רחבה למותג ששמו אנונימי למדי ביחס לחברות נעלי סניקרס אחרות.

 

המצטרפת החדשה לטרנד. בלייק לייבלי

 

תמורת מחיר אחיד של 95 דולר ניתן לרכוש את נעלי הסניקרס של המותג, עשויות צמר מרינו וסוליות מחומרים ממוחזרים של בקבוקי פלסטיק, הנמכרות בקופסאות קרטון ממוחזר. המותג שהוקם בשנת 2014 על ידי טים בראון ושותפו לעסק, המהנדס ג'ואי צבילינגר, שם דגש על ייצור נעליים מחומרים "ירוקים" לנשים ולגברים בדוגמאות פשוטות וקלאסיות, במחיר נגיש של עד 100 דולר לאחד מתוך חמשת הדגמים שהם מייצרים.

 

כל דגם נעליים מגיע בשלושה צבעים בלבד, וניתן לרחיצה במכונת הכביסה. עד שהגיע לנוסחה הזו, פעל המותג כמעין סטארט-אפ, ובעקבות משובים של לקוחות שינה את עיצוב הנעליים 27 פעמים עד שהגיע למוצר הסופי. לאחר ביסוס המותג בסן פרנסיסקו, לאחרונה פתחו חנות דגל בשכונת הסוהו בניו יורק, שמצטרפת לחנויות המותג בברלין, שנגחאי, בייג'ינג, אוקלנד ומקומות נוספים על הגלובוס.

 

לא אמא, אבל כן הוליוודי. מייקל פסבנדר בנעליים

 

מלבד בלייק לייבלי, בחודשים האחרונים אפשר לראות פיגורות כמו סינדי קרופורד, הילארי דאף, איימי אדמס, מילה קוניס, ג'ניפר גארנר ואחרות, כולן אימהות הוליוודיות, שבחרו בנעליים של המותג כדי לבלות מחוץ לבית או בדרך למכון הכושר. כמובן שלא מדובר בנעליים לשטיח האדום, אך הסוליה הנוחה, הדגל האקולוגי והמראה הפשוט על גבול המיתוג האנונימי (בהשוואה לחברות כמו אדידס או נייקי עם הלוגו האימתני), הם מסוג הדברים שמפורסמים אוהבים במיוחד. נכון להיום המותג אינו עושה משלוחים לישראל, אבל אם יש לכם כתובת אמריקאית – המשלוח בתוך ארצות הברית הוא חינם.

 

 

 

     

    ולמה על השטיח האדום חושפות הכוכבות את החזיות?

    חושפות טפחיים: הסלבס מוותרות על חולצה. לחצו על התמונה לכתבה המלאה (צילום: Jeff Spicer/GettyimagesIL)
    חושפות טפחיים: הסלבס מוותרות על חולצה. לחצו על התמונה לכתבה המלאה (צילום: Jeff Spicer/GettyimagesIL)

     

     

     
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד