מפיקת העל של החברות המובילות: "אני תופרת בעבודת יד כל אירוע"

המפיקה איילת רביב חתומה על אירועים של חברות מובילות במשק, בנוסף להיותה אמא לשלוש בנות. 'למדתי לג'נגל בין המחויבויות, ולשים את הפחד והחרדות בצד'

חתומה על אירועי הבוטיק של חברות מובילות במשק, בהן קבוצת "הודיס" ו"קרולינה למקה". מתוך אירוע בהפקת איילת רביב  (צילום: תמר מצאפי)
חתומה על אירועי הבוטיק של חברות מובילות במשק, בהן קבוצת "הודיס" ו"קרולינה למקה". מתוך אירוע בהפקת איילת רביב (צילום: תמר מצאפי)

המפיקה איילת רביב חתומה על אירועי הבוטיק של חברות מובילות במשק, בהן קבוצת "הודיס" ו"קרולינה למקה", "קרלסברג", "גינס", "החברה המרכזית למשקאות", ועל אירועי הקונספט המדוברים של "גינדי השקעות ומגדלים", אירועים של מובילי דעה, ואירועים פרטיים של משפחות העשירון העליון. בין לבין היא מרצה מבוקשת באקדמיה למקצועות ההפקה במכללה של לשכת המסחר ת"א ואמא לשלוש בנות.

 

עשר דקות עם איילת והיא כבר מכינה לעצמה קפה שני. "שש בבוקר ואחת התאומות הגיעה אלינו למיטה, הן בגיל האגוצנטרי הזה שלא באמת אכפת להן אם אמא עבדה אתמול עד 4 בבוקר בהפקת יום הולדת 60 למשפחה מקסימה, שעושה את דרכה כעת לבית הקיץ שלה בחופי סאן טרופה. והאמת שגם לי לא אכפת, כי איכשהו הידיים שלי והלב תמיד מושטים שם אליהן לחיבוק. אין הסבר מדעי לתופעה הזו: הן שואבות כל רגע של תשומת לב ממני ועם זאת המחשבה עליהן יוצקת בי כוח עוד ועוד, עד בלי די. למזלי הטוב, בדיוק במקומות שבהם אני לא יודעת להציב גבולות ולשמור על עצמי, נכנס לתמונה אורי, החצי השני שלי, אבא שלהן, שמפציר בי להמשיך לישון ומנהל את שגרת הבוקר.

 

"בסופו של יום המנוע האמיתי, הדלק במנועים שלי, הם אנשי המקצוע שהולכים איתי כברת דרך". מפיקת האירועים איילת רביב  (צילום: עדי סגל)
    "בסופו של יום המנוע האמיתי, הדלק במנועים שלי, הם אנשי המקצוע שהולכים איתי כברת דרך". מפיקת האירועים איילת רביב (צילום: עדי סגל)

     

    "בג'ונגל האורבני הזה של חיי למדתי לג'נגל בין אילוצי הזמן והמחויבויות, לחבק הזדמנויות, לשים את הפחד והחרדות בצד וליהנות. אלו ימים אחרונים של קיץ ואני כמו כל האמהות מתגעגעת לשגרה, כי אם יש משהו קבוע בעבודה של מפיקה זה חוסר שגרה. אין ולא היה אצלי אירוע דומה לאירוע אחר, או אירוע שחוזר על עצמו. בעולם של תחרות קשה אני מתעקשת לתת ערך מוסף לכל הפקה, רעיון מיוחד, ביצוע לא שגרתי, לתפור בעבודת יד באופן אישי כל אירוע ואירוע, כל חיוך וחיוך".

     

    את עובדת עשר שנים כמפיקה עצמאית, עשית מאות הפקות בתחום שעד לא מזמן נחשב גברי.

    "הפקה היא עבודה סזיפית, בכל אירוע אני נדרשת לגלגל מחדש איזו אבן להר, למצוא פתרונות יצירתיים, לדייק ולא לוותר על החותם האישי הייחודי שלי. הפקה היא קודם כל לדעת לקבל בהערכה ובתודה את האמון והאחריות שהפקידו בידיי ולהרוויח אותם כל פעם מחדש. וזה לא משנה לי אם מדובר על הפקת ענק של תאגיד גדול, בנק או מותג נחשק או לחלופין אירוע בוטיק ייחודי.

     

    "וכן, בגלל ההיבטים הטכניים, ולעתים הפיזיים, ראינו בעבר יותר גברים בתחום, אבל היום יש יותר ויותר נשים. בכלל זו תקופה מרגשת, שבה יותר ויותר נשים מחזיקות ידיים יחד, זוקפות קומה, משמיעות קול ברור. כאמא לשלוש בנות אני חושבת לא מספיק רק לדבר על שוויון ועל זכויות. מלאכת החיים- עבודה, הגשמה עצמית, אהבה ומשפחה - מורכבת ומאתגרת, אני מקווה שבמבט לאחור אשמש להן דוגמה אישית". בעודנו מדברות, מקבלת איילת מייל שהיא מוזמנת לפגישת הפקה עם נציג של חברה בינלאומית נחשקת העומדת להשיק סניף בארץ.

     

    "בעולם של תחרות קשה אני מתעקשת לתת ערך מוסף לכל הפקה, רעיון מיוחד, או ביצוע לא שגרתי". מתוך הפקה של איילת רביב
      "בעולם של תחרות קשה אני מתעקשת לתת ערך מוסף לכל הפקה, רעיון מיוחד, או ביצוע לא שגרתי". מתוך הפקה של איילת רביב

       

      "תסלחי לי רגע”, היא מבקשת ומעדכנת את אורי בעלה ואת השותפים שלה לעשייה, הצוות הקריאטיבי ועוזרות ההפקה. "בסופו של יום המנוע האמיתי, הדלק במנועים שלי, הם בני אדם, אנשי מקצוע שהולכים איתי כברת דרך. נכון שעל הדלת מופיע השם שלי אבל הם חלק בלתי נפרד מההצלחה שלי. עבדנו על הפרזנטציה הזו מסביב לשעון, חיכינו זמן רב לתשובה, ופתאום להבין שההפקה הבאה שלנו היא למותג בינלאומי מהשורה הראשונה", היא מחייכת את החיוך הנהדר שלה ומסתכלת אליי בעיניים נוצצות. "וואו את מבינה עכשיו כמה מרגש אותי המקצוע הזה?"

       

      יש רמזים ראשונים לסוף הקיץ ותכף שנה חדשה. מה את מאחלת לעצמך?

      "להיות נוכחת כאן ועכשיו עוד ועוד, להמשיך להתרגש מהעשייה, מהחיים, מהסקרנות של הסטודנטים שלי, מהמחמאות, מהאתגרים, מהמשפחה האהובה שלי. אני גם מאחלת לעצמי לישון שמונה שעות רצוף בלי הפרעה, אבל זה בטח יקרה רק בעוד כמה שנים טובות".

       

      פייסבוק: איילת רביב - פתרונות שיווק יצירתיים | אינסטגרם: Ayelet_raviv

       

       

      הגליון החדש של לאשה - עכשיו בדוכנים (צילום: שי ארבל, סגנון: ראובן כהן)
      הגליון החדש של לאשה - עכשיו בדוכנים (צילום: שי ארבל, סגנון: ראובן כהן)
       
      הצג:
      אזהרה:
      פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד