צילום בבגד ים או עם הילד? מה מביא הכי הרבה לייקים? תשאלו את נטלי דדון שאוחזת בשלל טייטלים ורזומה ארוך שנים בתעשיית הבידור, אבל בניגוד לפליטות ריאליטי שצריכות להמציא את עצמן מחדש רגע אחרי סיום התוכנית, מבחינתה - הספוט שלה שמור. עם כל הכבוד להשתתפות המדוברת באח הגדול VIP או הישרדות, עם 651 אלף עוקבים בחשבון האינסטגרם, אלפי לייקים ומאות תגובות על כל תמונה, כמשפיענית רשת, יש לה במה משלה שמשאירה אותה רלוונטית תמיד.
גם ריי שגב, שהחלה כדוגמנית פלאס סייז וכיום בעלת סוכנות לדוגמניות במידות גדולות, מייצרת תוכן בעצמה ומקדמת באמצעות הרשת אג'נדה להרחבת אידיאל היופי. הפעילות שלה באינסטגרם, בפייסבוק ובבלוג שהקימה בזמנו, הפך אותה לאחת הדוברות המרכזיות של המגמה העולמית המקבלת נשים בכל צורה, צבע או מידה וסייעה לה להעלות את השיח לסדר היום.
אז איך הופכים למובילת דעת קהל, עם עשרות או מאות אלפי עוקבים? לרגל השקת מגזין המשפיעניות של Gostyle ובו לראשונה דירוג של הנשים המובילות ברשת בארץ, לוהקו השתיים על ידי חברת סופר-פארם, נותנת החסות הראשית ומי שפעילה בזירת הרשתות החברתיות עם שלל מותגיה - להפקת אופנה משותפת בכיכובן.
השתיים, שגם מופיעות ברשימה ומיקומן ייחשף עם יציאת הגיליון המיוחד, הציגו חיבור בין סטייל, אופנה ואקססוריז, עם דגמי משקפי השמש והראייה החדשים של סופר-פארם אופטיק וקולקציית האיפור של MILUCCA.
מאחורי הקלעים, בין החלפת לוק אחד לשני, הן חשפו האם משתמשות ברובוטים להעלאת מספר העוקבים, מה באמת גרם להן להיכנס לרשתות החברתיות ומה חובה שיהיה בצילומים, כדי שיסכימו לקחת בהם חלק.
היכנסו עכשיו לרכישה מקולקציית המשקפיים >>
כתבה : קרן נתנזון
- סטייליניג: לירון שמעוני
- צילום: שי פרנקו
- ע. צלם: בר שניר
- צילום וידאו: אבי חי ואמיר אליסיאן
- איפור: ספיר סבג
- שיער: לידור חדידה
- מפיקה: ברי קרן