נסיכת הביקיני החדשה: "בגיל 16 כבר התחלתי לעצב בגדי ים בעצמי"

הכירו את עדן כהן, מעצבת בגדי הים המבטיחה של השנה, וקבלו הצצה לקולקציה החדשה והממש לא סטנדרטית שלה: "את הדגמים שלי אי אפשר להעתיק"

"העיצובים מאופיינים לפי האופי שלי והתעוזה שלי. הקונספט השנה הוא באמת ללכת על דגמים מטורפים ". מתוך הקולקציה החדשה של AMORENA  (צילום: לי אגמון)
"העיצובים מאופיינים לפי האופי שלי והתעוזה שלי. הקונספט השנה הוא באמת ללכת על דגמים מטורפים ". מתוך הקולקציה החדשה של AMORENA (צילום: לי אגמון)
עדן כהן, איך התחלת את העסק?

"כשהייתי בת 16 החלטתי שבא לי לעצב בגד ים שיהיה רק שלי, הלכתי למעצבת מוכרת שבזמנו הייתה בערך היחידה בתחום, בחרתי אצלה את הבד, את הגזרה ציירנו ביחד והחלטנו על דגם. כשהתבגרתי וגדלתי כמובן שזה הלך והחמיר ומצאתי את עצמי עם ארון של בגדי ים שקניתי לבד, עד שאמרתי לעצמי למה לקנות? תתחילי להכין לעצמך והתחלתי להכין לעצמי ביחד עם חברה. שתינו היינו תופרות ביד הכל. בהמשך הלכתי לבית ספר ללמוד תפירה תדמיתנות ועיצוב באופן מקצועי ושם כבר נפתחו הצ'אקרות ולא הייתה דרך חזרה. התאהבתי אפשר להגיד".

 

"אני טיפוס של ים ומים". עדן כהן (צילום: לי אגמון)
    "אני טיפוס של ים ומים". עדן כהן(צילום: לי אגמון)

     

    מה יש לך בעצם עם בגדי ים? למה בגדי ים ולא בגדים?

    "אני טיפוס של ים ומים, הקיץ משרה בי תחושה של אמביציה יצירתיות ועשייה".

     

    איך הגעת לשם AMORENA?

    "התרגום של השם הוא בשפה הפורטוגזית השפה המדוברת בברזיל. AMOR - אהבה, MORENA - מולטית, כאשר הייתי בברזיל ובדרום אמריקה קראו לי שם בשם זה וכך בחרתי בשם לעסק הבייבי שלי".

     

    איך משלבים עסק משלך עם חייך שכוללים עבודה, לימודים חברים ומשפחה?

    "בקלות, השילוב של העסק עם החיים האמתיים הוא מדהים ומרגש כאחד, האפשרות לשלב בכל התחומים האלה תלויה באדם ובעשיה שלו מול מה שגורם לו סיפוק והנאה".

     

    מה הייתה ההשראה שלך בקולקציה האחרונה?

    "ההשראות שלי מורכבות מדברים שאני אוספת כל הזמן ויוצרת כל דבר לכיוון שלי. לדוגמה תיק שמאוד אהבתי מיד שרטטתי לי דוגמא לבגד ים ממנו וכך יצרתי עוד דגם בקולקציה. החידושים של אופנת הרטרו הם הדבר האופנתי כרגע, כפי שאנחנו רואים מה שמוביל היום זה אופנת הניינטיז והאייטיז, צבעי ניאון חזקים כמו תפוז וורוד ועוד".

     

    עיצובים לא סטנדרטיים (צילום: לי אגמון)
      עיצובים לא סטנדרטיים(צילום: לי אגמון)

      עם הפנים לחו"ל (צילום: לי אגמון)
        עם הפנים לחו"ל(צילום: לי אגמון)

         

        מה מאפיין את העיצובים שלך ומה הקהל שלך?

        "העיצובים ממש לא סטנדרטיים, כל עיצוב מיוחד ושונה, את הדגמים שלי אי אפשר להעתיק או לראות בשום מקום, העיצובים מאופיינים לפי האופי שלי והתעוזה שלי. הקונספט השנה הוא באמת ללכת על דגמים מטורפים והדגש על מיוחד ושונה זאת המטרה וזה המוטו שלי".

         

        למרות שכיום עדן כהן מצליחה ובעלת ביטחון עצמי גבוהה מופגן, הדרך לא הייתה קלה.

        "בתחילת דרכי הספקים הקשו עלי ולא לקחו אותי ברצינות, מזל שהיה לי את אבא שלי ואחי שאחראים על הניהול ועזרו לי בכל. התחלתי להאיץ את העסק לאט לאט, ומיד עם פתיחת העסק הצבתי לי מטרות ויעדים והקפדתי לעמוד בהם ולהצמד לכל יעד בלי מעצורים".

         

        עדן מדגישה כי היא קיבלה דוגמא והשראה מהבית, "אצלנו בבית כולנו בעלי עסק עצמאי כאשר כל אחד והעסק שלו, אבא שלי ואחי יבואני שיער טבעי מחו”ל ויצרני פאות, אמא שלי הלכה ללמוד משפטים בגיל 40 והפכה להיות עורכת דין מובילה בתחומה. היום אני מבינה את מה שהיא לימדה אותי כל בוקר שלהיות אישה עצמאית זה לעמוד על הרגלים גם כשאין אף אחד מאחורייך".

         

        מה השלב הבא? איפה נראה אותך בעתיד הקרוב?

        "השאיפה הקרובה היא חד משמעית לפרוץ לחו”ל ולהגיע לכמה שיותר מדינות בעולם, בנוסף לייצר קולקציה גם לגברים".

         

        לקנייה און ליין כנסו >> 

        לפייסבוק >>

         052-6781079

        amorenaswimwear@gmail.com

        דוגמניות: מולו ארגא, מיכל עידן

         

         
        הצג:
        אזהרה:
        פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד