פשטות מנצחת: למי שמחפשת הצהרה אופנתית אבל גם מצפונית

הטרנד הכי חזק בעולם הטיפוח הוא חזרה לפשטות וגילוי אחריות כלפי הסביבה. מותג הבישום הבוטיקי CLEAN הופך את האג'נדה הירוקה לדבר הכי חם בעולם הביוטי

בים מבלבל של ניחוחות מסחררים CLEAN מזמין אותנו לחזור לשורשים, לניחוחות בסיסיים וטבעיים שמתארים חוויות יומיומיות שעוטפות אותנו ברכות ושמחה (צילום: Shutterstock)
בים מבלבל של ניחוחות מסחררים CLEAN מזמין אותנו לחזור לשורשים, לניחוחות בסיסיים וטבעיים שמתארים חוויות יומיומיות שעוטפות אותנו ברכות ושמחה (צילום: Shutterstock)
הניחוחות מתחקים אחר חוויות חיוביות שמקיפות אותנו - התכרבלות במצעים שרק יצאו מהכביסה או יציאה למרפסת אחרי מטח של גשם רענן
הניחוחות מתחקים אחר חוויות חיוביות שמקיפות אותנו - התכרבלות במצעים שרק יצאו מהכביסה או יציאה למרפסת אחרי מטח של גשם רענן

לפעמים מעט שווה הרבה יותר? לגמרי כן! ומותג הבישום CLEAN הוא ההוכחה לכך. בים מבלבל של ניחוחות מסחררים CLEAN מזמין אותנו לחזור לשורשים, לניחוחות בסיסיים וטבעיים שמתארים חוויות יומיומיות שעוטפות אותנו ברכות ושמחה.

 

כאחד ממותגי הבישום הירוקים הראשונים בעולם, הבשמים של המותג הפכו במהרה לבשורה הכי חמה בקרב מובילות הדעה, אלו שכבר ניסו והריחו הכל ומחפשות הצהרה אופנתית אבל גם מצפונית.

 

אריזות הבקבוקים האלגנטיות מיישרות קו עם האופי הנקי של המותג וממשיכות את האמונה בפשטות מנצחת. הניחוחות, בהתאם, מתחקים אחר חוויות חיוביות שמקיפות אותנו - התכרבלות במצעים שרק יצאו מהכביסה או יציאה למרפסת אחרי מטח של גשם רענן.

 

אריזות הבקבוקים האלגנטיות מיישרות קו עם האופי הנקי של המותג וממשיכות את האמונה בפשטות מנצחת
    אריזות הבקבוקים האלגנטיות מיישרות קו עם האופי הנקי של המותג וממשיכות את האמונה בפשטות מנצחת

     

    האג'נדה המינימליסטית של המותג הופכת את הבשמים של CLEAN למגרש משחקים מרתק של שילובים. הניחוחות הנקיים והעדינים מזמינים שילובים מסקרנים ומאפשרים לכל אחת למצוא את הניחוח הנקי שמתאים בדיוק לה.

     

    אז מה יהיה ה-CLEAN שלך? היכנסי לסניפי APRIL, גלי את מגוון הבשמים של המותג והתאהבי מחדש בקסם הפשוט של החיים.

     

    להשיג בבלעדיות בסניפי רשת אפריל ובאתר

     

     

     

     

     
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד