תרגישו בבית: מתכון פשוט לעיצוב מושלם ומודרני

נגב יוצאת לדרך חדשה ומשיקה מיתוג אופנתי, אולם קונספט מרתק ותפיסת עולם עיצובית שטרם נראתה בארץ. מהם החידושים?

אולם התצוגה של נגב (צילום: איתי בנית)
אולם התצוגה של נגב (צילום: איתי בנית)
חברת נגב חוגגת ממש בימים אלה את השקתו של אולם התצוגה המחודש שלה בסניף הדגל שבבני ברק. האולם, ששודרג עיצובית באפן חסר תקדים שלא נראה עד כה בארץ, משלים את המהפך התדמיתי של המותג ואת התעוררותו לחיים חדשים, תוססים ומלאי תוכן ועניין. המהלך האדיר מלווה גם במיתוג ובאתר אינטרנט מחודשים ועדכניים כמו גם בקמפיין טלוויזיוני.

 

נגב משנה את כללי המשחק וסוחפת את סצנת העיצוב המקומית לשיאים חדשים. “כמותג העומד בראש הפירמידה המקצועית בתחומו וכמוביל מגמות בסצנת העיצוב, חרטנו על דגלנו לחיות ולנשום את עולם העיצוב, לחקור ולהבין אותו לעומק ולספק לקהלים שלנו את המילה האחרונה בתחום בדמות חוויית קנייה מושלמת של מיטב המותגים המובילים בעולם ברמות מחירים הוגנות ונוחות לכל כיס”, אומר אורי גלבוע, מנכ”ל קבוצת נגב.

 

“הקהל של היום כבר מזמן הבין שעיצוב הוא חלק מהותי מהחיים והוא בהחלט מוכן לעשות מאמצים ולהשקיע מזמנו בדרך להגשמת חלום של בית מעוצב”, אומרת מאיה גרינפלד, סמנכ”לית השיווק של קבוצת נגב ומי שמובילה את המהלך בפועל. “ככזה, הוא הפך מודע לעיצוב, מעודכן ומעורב מתמיד ואף דואג להימצא בסביבות הקשורות בעיצוב בין אם מדובר בנסיעות לחו”ל, במדיה, באינטרנט, באינסטגרם וכדומה. מכיוון שכך, ומתוך כבוד עמוק וכן שאנו רוכשים לקהלים שלנו, החלטנו להעמידם במרכז העניינים ולייצר עבורם חוויית קנייה קונספטואלית, מעוררת השראה, בלתי נשכחת ובעיקר פשוטה ומהנה. חוויה שגם תנגיש להם את עולם העיצוב, גם תכוון ותסדר להם את המחשבה, גם תעזור להם להחליט מה נכון ביותר עבורם, וגם תגרום להם להתחבר רגשית לבחירות שעשו”.

 

מה בקופסה

המהפך המהותי שהושלם זה עתה באולם התצוגה המרשים של נגב בבני ברק, כמו גם המהפכים הקטנים יותר שכבר מתרחשים בשבעת הסניפים הנוספים ברשת, הם תולדה של ראייה עיצובית עכשווית ורעננה שמעליה מתנוסס המסר הצעיר והתוסס Just Arrived.

 

“הרעיון העומד מאחורי עיצוב האולם, שאותו הגינו יחד עם המעצבת דפנה קסטיאל, הוא יצירת חללים בצורת קופסאות קונטיינר שכמו מגיעות כל הזמן מהנמל ונפרקות באולם ללא כל דיחוי. האווירה הנוצרת היא של סיפוק מתמיד של סחורה חמה הכוללת את מיטב המוצרים שהינם בגדר המילה האחרונה והטרנדית ביותר הקיימת בתחום”, אומרת גרינפלד. “כך אנחנו מוציאים מן הכוח אל הפועל את העובדה שאנחנו לא רק מובילי טרנדים בהיבט הרעיוני אלא גם דואגים שאלה יגיעו במהירות האפשרית לאולם התצוגה ומשם גם לבית הלקוח. אופן הצבת הקונטיינרים באולם עוזרת ללקוח ומעניקה לו כלים למצוא את הסגנון המדויק המתאים לו מתוך השפע הקיים תוך שאנו מנווטים אותו למקום מבטחים המשקף את הטעם והסגנון האישיים והייחודיים לו”.

 

על מנת לשמור על רמה גבוהה של עניין, מבטיחים בנגב שאמנם חלק מהקופסאות יהיו קבועות ויכילו את חמשת הלוקים המובהקים המגדירים את השפה החדשה והחדשנית של החברה, אך אחרות ישמשו כקופסאות פופ אפ והתצוגה בהן תוחלף ותשתנה לעתים קרובות. בנוסף, קופסה אחת תהיה מיועדת לשמש כגלריה לתערוכות מתחלפות בה תשתנה התצוגה מעת לעת ותכלול פריטי אמנות ועיצוב של סטודנטים, מעצבים צעירים, אמנים וכדומה.

 

חמשת הלוקים

חמשת עולמות העיצוב, או הלוקים הנכונים לעכשיו, נהגו על ידי המומחים בנגב בשיתוף WGSN (משרד לחיזוי וניתוח טרנדים). אלה מהווים כלי חדשני שנוצר בנגב במטרה לפשט ולהנגיש ככל הניתן את הבשורות של החברה לקהליה. כך בחרה נגב לייצר שפה המזוהה איתה באמצעות הלוק התעשייתי המחוספס בעל הנגיעות המעודנות, המשלב באלגנטיות מאפיינים גבריים ונשיים, לוק המסעות המחדש את המשיכה לטבע באמצעות עולמות השראה של שילובים אתניים מסקרנים, הלוק הגרפי הממזג בין ישן וחדש באמצעות דוגמאות גיאומטריות בצבעוניות והרכבים מפתיעים, הלוק הקלאסי העל־מני שבו רומנטיקה כפרית משתלבת עם תחכום אורבני והלוק המינימליסטי החמים והרך החוגג את יופיים של הדברים הפשוטים.

 

לוק מסעות (צילום: איתי בנית)
    לוק מסעות(צילום: איתי בנית)

    הלוקים, שלבטח יהיה נכונים ואופנתיים גם בשנים הבאות, מורכבים ממשחקים של חומרים, מרקמים, גוונים ואביזרים משלימים המשמשים מקור להשראה ולרעיונות מעשיים בעיצוב הבית. כל אחד מהם מגדיר עולם שלם ומלא דמיון הנבדל ומזוקק באמצעות מאפיינים של סגנון עיצובי מנוסח ומנומק היטב. על מנת לבחון כל אחד מהם בנפרד, הם הוצבו כחללים שלמים ומושלמים בתוך קופסאות הקונטיינרים כשהם מעוצבים עד אחרון הפרטים ומספקים השראה לאדריכלים, למעצבי פנים וללקוחות פרטיים. כך, ובאמצעות מילות הסבר וקטלוג חומרים הטבועים על קירות הקונטיינרים, יכול כל אחד להתחבר למתכון המושלם המדמה את הסגנון האהוב עליו ולבחון את מכלול המרכיבים היוצרים אותו.


    לוק גרפי (צילום: איתי בנית)
      לוק גרפי(צילום: איתי בנית)

       

      לב הבית

      בנוסף לחוויית השיטוט בין הקונטיינרים, המדמה שיטוט בתערוכה גדולה שבה הסקרנות מובילה את המבקר מדוכן לדוכן, מציע סניף הקונספט של נגב אמצעי תצוגה מרשימים וגישה נוחה למוצרים בלי לשכוח כמובן את המגוון העשיר של מיטב מותגי היוקרה המיובאים בלעדית על ידי נגב בהם Villeroy & Boch Grohe, Cielo, Inbani ורבים נוספים.

       

      כחלק נוסף במהפך המיתוגי של נגב, נוצר גם מיתוג חדש ורענן המשדר ערכים של חברה הצועדת קדימה ומשדרת אופנתיות וטרנדיות. הלוגו החדש בנוי מאותיות עבריות שאליו הוצמד סמליל פשוט אך מתוחכם בו בזמן. מחד, נראה הסמליל כמו חלל תלת ממדי המדמה דירה, ומאידך, נוצר טוויסט היוצר צורת לב. החיבור הגרפי שבין האדריכלי והרגשי נוצר כמעט במקרה אך הוא זה המאגד בתוכו בדיוק רב את אותם ערכים שעליהם נשענת החברה היום.

       

      www.negev-new.co.il

       

       

      הגליון החדש של לאשה - עכשיו בדוכנים (צילום: שי ארבל, סגנון: ראובן כהן)
      הגליון החדש של לאשה - עכשיו בדוכנים (צילום: שי ארבל, סגנון: ראובן כהן)
       
      הצג:
      אזהרה:
      פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד