ה"ציצי פרינט" שעשה אותי: המותג הבריטי שמצייר פטמות בכל מקום

טי־שירט ממזרית אחת על קנדל ג'נר הזניקה למעלה את מכירות Never Fully Dressed, ו"עכשיו אנחנו מתקדמות עם ה'ציצים' שלנו הלאה", מעידה המייסדת

"כבר יצרנו עם הגרפיקה הזו קייסים לטלפונים ניידים, תיקים וסווטשירטים". לוסי אן טיי בחנות שבניו יורק  (צילום: באדיבות Never Fully Dressed)
"כבר יצרנו עם הגרפיקה הזו קייסים לטלפונים ניידים, תיקים וסווטשירטים". לוסי אן טיי בחנות שבניו יורק (צילום: באדיבות Never Fully Dressed)
"חשוב לנו שהפריטים יהיו ורסטיליים. שתוכלי 'לגור' בשמלה או בחולצה האהובות עלייך לעונה ואיכשהו להמציא אותן מחדש בדרכים שונות ואחרות" (צילום: מתוך הלוקבוק של Never Fully Dressed)
"חשוב לנו שהפריטים יהיו ורסטיליים. שתוכלי 'לגור' בשמלה או בחולצה האהובות עלייך לעונה ואיכשהו להמציא אותן מחדש בדרכים שונות ואחרות" (צילום: מתוך הלוקבוק של Never Fully Dressed)

שיטוט אקראי באתר של מותג ההלבשה הבריטי Never Fully Dressed (בתרגום חופשי: "אף פעם לא לבושה עד הסוף") מגלה קולקציה נשית וצבעונית: שמלות פרינט פרחוניות, חצאיות שסע סקסיות בהדפס מנומר וחולצות קשירה מקטיפה. יחד עם זאת, מה שמשך את תשומת הלב העולמית למותג היחסית צעיר וקטן הזה (הוקם לפני פחות מעשור) הוא דווקא חולצת כותנה פשוטה ולבנה עם פרינט גרפי מינימליסטי של שני חצאי עיגול ושתי נקודות.

 

אה, כן. אם להיות לגמרי מדויקות, נציין ששני חצאי העיגול ושתי הנקודות ממוקמים ממש באזור החזה ויוצרים צמד ציצים. החולצה הממזרית, שזכתה באופן טבעי לכינוי Boob T, נחה יחסית באלמוניות בקטגוריית ה־ChariTees של המותג, קטגוריה שנועדה לאכלס פריטים מיוחדים שאחוזים מרווחי מכירתם מועברים לארגוני צדקה שונים. את החולצה המדוברת בחרה מנהלת משרד של ארגון צדקה בשם MIND שפועל בתחום בריאות הנפש.

 

>> הציץ ונפגע: הטרנד השובב של הציצי-פרינט משתלט על כל החזיתות

 

בשיחה עם מייסדת המותג, לוסי אן טיי, היא מספרת על הרגע שבו התפרסמה תמונה של קנדל ג'נר לובשת את החולצה, הרגע שמבחינות רבות טרף את כל הקלפים בכל מה שנוגע לחשיפה עולמית. "הסטייליסט של קנדל איתר את החולצה בלוס אנג'לס, והתגובה הייתה לא פחות ממדהימה. אני מרגישה שהאמריקאים מחפשים איזה עידוד להשקיע במותג, וכשסלב לובש בגד מסוים, הם מקבלים את האישור הזה. אז כן, רק דברים טובים יצאו מזה. בנוסף, קראתי שקנדל סבלה מחרדה בעבר, אז העלאת המודעות לבריאות הנפש היא בונוס מדהים".

 

קנדל ג'נר והחולצה המדוברת:

לגור בשמלה שלך

אן טיי, בריטית מפולפלת עם טונות של הומור, גדלה במזרח לונדון, אחת מחמשת ילדיהם של בעלי דוכנים של אביזרים ותיקי נשים. הציפייה לראות מה אִמה תלבש ברגעי האיסוף מבית הספר עוררה בה תיאבון אופנתי מגיל צעיר, והסטייל הקולי של האם עיצב במידה רבה גם את הרצון שלה להתבטא סגנונית.

 

"תמיד הכנתי דברים לעצמי ועיצבתי מחדש דברים שקניתי. אני זוכרת שלערב ה'פרום' התייצבתי לבושה בסארי, כשכל הבנות האחרות השקיעו הון בשמלות כאילו הן חלק מסרט בסגנון 'היי סקול מיוזיקל'. באמת, בנות, אנחנו במזרח לונדון! יחד עם זאת אני לא ממש זוכרת שהיה לי ידע פורמלי באופנה או שהכרתי מעצבי אופנה ידועים. יותר התחברתי אליה מהמקום של ביטוי עצמי ויצירתיות".

 

ומתי החלטת להקים מותג משלך?

"למדתי משחק, אבל לא ממש קיבלתי עבודות כשחקנית. מכיוון שאני וורקוהולית, התחלתי לעצב ולסגנן כל מיני בגדים ולמכור אותם בשווקים מקומיים כמו פורטובלו. אני לא ממש זוכרת שהיה לי חזון מוגדר, חוץ מלהרוויח כסף וליהנות ממה שאני עושה. ההתפתחות והחזון שמאפיינים את המותג שלי עכשיו צמחו רק בשנה האחרונה, ואני חושבת שהסיבה לכך היא ההבנה של השינוי שאנחנו יכולים ליצור בעולם ותחושת האחריות שמתלווה לכך".

 

"הסטייליסט של קנדל איתר את החולצה בלוס אנג'לס, והתגובה הייתה לא פחות ממדהימה. האמריקאים מחפשים איזה עידוד להשקיע במותג, וכשסלב לובש בגד מסוים, הם מקבלים את האישור הזה"

אן טיי מעידה שהצמיחה של המותג הייתה אורגנית: ממכירה בשווקים לחנות אונליין, שיתופי פעולה ומכירה בחנויות נבחרות. וכן, יש כמובן את העניין הזה של הרשתות החברתיות שעשה למותג שירות לא רע. אבל הבולטות המשמעותית צמחה מהכוחות היצירתיים שמניעים אותו ומניתוב האנרגיות לאתר מקוון רוחש וצעיר ולקהילה שעושה את המותג למה שהוא.

 

"אני חושבת שבזהות של המותג יש משהו שיקי ופשוט", היא מספרת. "הפריטים אורבניים בשילוב של פרינטים חדשים. חשוב לנו שהפריטים יהיו ורסטיליים. שתוכלי 'לגור' בשמלה או בחולצה האהובות עלייך לעונה ואיכשהו להמציא אותן מחדש בדרכים שונות ואחרות".

 

מה מעורר בך האזכור של חולצת ה"ציצים" בהקשר של תנועת "Free the Nipple "?

"אם להיות כנה, הקישורים בעיקר הצחיקו אותי. רוב המסרים והמחשבות שעלו בהקשר לחולצה צמחו בצורה טבעית. אני יכולה להעיד שהתגובות לחולצה היו אך ורק חיוביות והתחילו להתעורר לפני כשישה חודשים, כשהחולצה צצה פתאום בכל מקום".

 

גם אמה רוברטס בציצי-פרינט:

 

יש מחשבות על פיתוח ומינוף של החולצה?

"כבר יצרנו עם הגרפיקה הזו קייסים לטלפונים ניידים, תיקים וסווטשירטים. שוב, למטרות צדקה שונות. אבל עכשיו אנחנו מתקדמות עם ה'ציצים' שלנו הלאה ויוצרות מוצרים עם ציורי שדיים בכל מיני גדלים, ואפילו רק עם שד אחד, שייצגו נשים שעברו כריתת שד. חשוב לנו שכל הנשים יוכלו להזדהות עם החולצה הזו ואני ממש נרגשת לקדם את הצעד המדהים הזה".

 

את חושבת שהשורשים הבריטיים באים לביטוי בדנ"א של המותג?

"לא ממש. הצבעים והסגנון של הפרינטים קצת יותר מלאי חיים מהשמיים האפרוריים של לונדון. אני כן חושבת שיש אלמנט של קצב חיים מהיר ואורבני, ואולי גם של האהבה שלי למסעות ליעדים אקזוטיים ורחוקים שמשתלבת עם נינוחות יומיומית של החיים בלונדון".

 

ומה עם ביקור בישראל? לא נשמע לך כמו יעד אקזוטי רחוק ששווה לשאוב ממנו השראה?

"עוד לא הייתי בישראל, אבל אני דווקא מתכננת טיול לשם בשנה הקרובה! שמעתי כאלה דברים מדהימים. אולי נחשוב על מקום מגניב לפתוח בו חנות פופ־אפ?".

 

 

 
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד