זו השנה השלישית שפרויקט כזה בממדים ובמחשבה מתקיים במגזין STYLELIST העוסק בעיצוב ובלייף סטייל. מחשבה מתגלגלת ורעיונות מתפתחים, וככה השנה הגיע קונספט אחר – בועט, נועז ומאתגר יותר.
ההתחלה הייתה בכמה סקיצות שהגיעו מעמודי ההשראה השונים של המשתתפים – משה אברמוב, המפיק בפועל של הפרויקט, איתן טל, הצלם והקריאייטיב, ואנוכי, עורכת המגזין.
בשונה מהשנים הקודמות, הפעם נלקחה חסות ראשית על הפרויקט מטעם חברת אופטיקנה, ובראשה יפעת רוזנברג שאמונה על ניהול השיווק ברשת, המותג שממצב את עולם הלייף סטייל במשקפי שמש וראייה כבר כמה שנים. תחום המשקפיים קשור קשר ישיר לכל חופשה כמוצר מחייב בכל תיק טיול וכאמירה אופנתית לכשעצמה.
כל תמונה מייצגת יעד אחר מבין 12 היעדים הנבחרים של חברת ארקיע, שותפה לעשייה ולדרך שבה צמח הרעיון.
לצידם חברת קליניק, ענקית הקוסמטיקה והטיפוח הבינלאומית, וסוכנות יולי מודלס בהנהלת זיווה מיכאל ושי כהן ארבל האחראית לשמות הטאלנטים והדוגמנים השונים, בהם רוסלנה רודינה, שיר אלמליח ושגיא ברייטנר. 12 תמונות, 12 דימויים ו־14 טאלנטים.
הפקה
השלב השני בפרויקט היה בהפקתו הוויזואלית, במערך צילומים שדרש תיאום בין מספר גדול של גורמים – מאפרים, מעצבי שיער, דוגמנים, סטייליסטים, חברות ביגוד, עורכי וידאו, כתבים, צוות תיעוד, צלמים ועוד מוסיפה הרשימה לגדול.
שני ימי צילומים מבוקר עד ערב הניבו 12 תמונות אופנתיות ומיוחדות, כל אחת בדרכה. בגזרת הטיפוח נמנו כמה משתתפים. בעיצוב השיער – שי הללי זיו ושני סבן, ובאיפור – ורד ספיבק ונירית הירשמן, ולחלק מהטאלנטים היה זה גיא טאקו. כל הטאלנטים אופרו במוצרי קליניק בהתאם לאווירת היעדים של ארקיע בעולם.
לימור ריחאנה, הסטייליסטית הראשית בהפקה (ולצידה ע. סטיילינג, דנית מזרחי), הביאה מקניון רמת אביב את מיטב המותגים העונים על הטרנדים החמים בארץ (וכמובן בחו"ל) לכדי לוקים מלוכדים העונים על היעדים השונים שנבחרו.
המשימה כמובן לא הייתה קלה, ואת הרעיון במלואו דרך תמונות הביוטי היה אפשר להבין רק לאחר השלמת עבודת הפוטומונטאז' של סרג'יו גבריאל, אחראי העיצוב האמנותי בפרויקט. לבסוף כולם אוחדו לכדי הפקה אחת שיוצאת גם כלוח שנה במהדורה מוגבלת ותערוכת ענק בקניון רמת אביב שלא יכלה להתקיים ללא נחישותה של טלי בראל מהנהלת הקניון. השילוב בין המותגים הבינלאומיים, עילית תעשיית האופנה, לקונספט האמנותי והיעדים בחו"ל היה ההשראה לתצורת הפרויקט בתערוכה מיוחדת וחד פעמית שגם תיפתח לקהל בתאריכים 20-10 בספטמבר.
בין מילה לדימוי
לכל אורך הפרויקט ניתן דגש על תוכן הדברים הן ברמת החיבור האישי והן ביכולת למימוש הפנטזיות של אותן חופשות. מאיה שחטר, עורכת התוכן של הפרויקט, ליוותה את כל שלבי התהליך, החל מהראיונות עם הדוגמנים ועד למעטפת התוכנית הגדולה. במהלך הפרויקט נערכו ראיונות עם הדוגמנים של סוכנות יולי כדי לאפשר להכיר עוד צד בהם, בחוויה של הנסיעה ואפילו לקבל המלצות על מקומות חדשים.
סיום מתוק
התהליך של יצירת מיצג שכזה כרוך לא רק בתכנון קדימה אלא גם במחשבה והשראה אמיתית. התחברות לרצונות של כל אחד מאיתנו, לחופשה שאנחנו מדמיינים ולזו שמגיעה אליכם, קוראי המגזין, שיכולים להיות עדים לתהליך שלא תמיד חושפים, בתמונות של שחף מור שמתעדות מה באמת קרה מאחורי הקלעים. מעבר לכך הכנו סרטונים של שי רוזנצוויג שמלווה אותנו בסבלנות רבה, ובהם מתואר מהלך הפרויקט.
- לאתר של אופטיקנה