הקאמבק החם של העונה מגיע אלינו מהרחובות של ניו יורק בראשית הניינטיז – ה-מקום וה-זמן בכל הנוגע ליצירתיות, תעוזה וקוליות נוטפת במינימום מאמץ. אחרי שבחורף האחרון החזירה אדידס לתודעה את נעלי הסופרסטאר האיקוניות, כעת הגיע תורו של נדבך חשוב לא פחות במורשת המותג – דגם "קמפוס" הסופר קול. הוא מחוספס אבל נקי, אותנטי וחדשני, כשהזמש ושלושת הפסים המפורסמים הפכו אותו ללהיט היסטרי באופנת הרחוב של הניינטיז, והקיץ הוא מקבל טוויסט עדכני וזוכה לחיים מחודשים.
כמו מרבית הנעליים מבית אדידס אוריג'ינלס, גם הדגם הזה הגיע מעולם הספורט וחדר לאופנת הסטריט. הוא החל את דרכו בשלהי שנות ה-70 בשם "טורנמנט" שהיה מיועד לשחקני כדורסל, ובשנות ה-80 עברו הנעליים גלגול וצעדו מהמגרש אל הרחוב. שמן שונה ל"קמפוס", ובמהירה הן הפכו לפריט חובה בקרב מביני עניין, ביניהם אמני רחוב, סקייטרים ומוזיקאים.
את הזינוק הגדול במדד הקוליות עשו נעלי קמפוס כשהגיעו, איך לא, לחוג ההיפ הופ. חברי הלהקת ה"ביסטי בויז", למשל, היו מעריצים מושבעים שלהן, ואף נעלו אותן על עטיפת האלבום Check Your Head משנת 1992. באותה תקופה, ראשית שנות ה-90, הפך הדגם לחלק בלתי נפרד מסצינת אופנת הרחוב הניו יורקית, ששימשה השראה מרכזית לקאמבק הנוכחי של הקמפוס.
על צילומי הקמפיין הנוכחי הופקד קנת קאפלו, צלם אופנת רחוב נודע, המרבה לצלם אמני היפ הופ ואושיות מסצינת הסטריט, ובתפקיד הדוגמנים - קבוצה של יוצרים צעירים ועכשוויים, מקוריים במחשבתם ואותנטיים ביצירתם, בהתאם למסר העומד מאחורי הקמפיין: "אין זמן לחשוב", No Time To Think.
קאפלו הצליח ללכוד את התחושה המשוחררת של היוצרים ב"מגרש הביתי" שלהם, בצילומי רחוב המזכירים את היצירתיות הלא מתאמצת של שנות ה-90, דרך לוקיישנים כמגרש משחקים שכונתי, חנות תכשיטים ומגרש כדורסל, וכמובן באמצעות כוכבי הקמפיין: המעצב, האומן והסקייטר הלונדוני בלונדי מקוי, הסקייטר נא-קל סמית', הדוגמנית הקנדית וגולשת הסנובורד טאוויה בונטי, והשחקנית והקולנוענית טיפאני לייטי.
השבוע נחתו נעלי קמפוס בחנויות אדידס אוריג'ינלס בישראל, במקביל לשובו של המותג אל לב תל אביב עם שתי חנויות ענק חדשות. הראשונה היא חנות הדגל של המותג בדיזינגוף סנטר בתל אביב, שמשתרעת על שתי קומות (1200 מ"ר), מעוצבת בהשקראת סניף הדגל בניו יורק ומציגה את כל הקולקציות, כולל מחלקת אופנה נרחבת הידועה בשיתופי פעולה עם אושיות תרבות ומעצבים, ביניהם קנייה ווסט, ג'רמי סקוט, פארל וויליאמס, אלכסנדר וונג, סטלה מקרתני ועוד. השנייה היא חנות אוריג'ינלס החדשה ב-TLV fashion mall, שמציעה את כל קווי האופנה המובילים של המותג. בשתי החנויות הללו, כמו בכל סניפי המותג בארץ, תמצאו את נעלי קמפוס לגברים ולנשים בשלל גוונים, ובטווח מחירים הנע בין 399.90 שקל ועד 449.90 שקל.