תצוגת האופנה של תמרה סלם הביאה למסלול של שבוע האופנה שלל שמלות מפוסלות עשויות בדי פליסה, פריטי לבוש מחויטים בווליום גבוה, לצד מכנסיים בגזרה רחבה ושמלות בלון. לצוות Xnet בשורה הראשונה הצטרף אנג'לו די סייני, מנהל מכירות בחברת האופנה והאביזרים האיטלקית בוטגה ונטה, המחזיק בניסיון רב בענף האופנה, ומביא איתו תובנות בינלאומיות על אופנה מקומית. די סייני הוא יהודי המבקר תכופות בישראל. יש לו משפחה ברחובות והוא מדבר מעט עברית במבטא איטלקי. "התצוגה של תמרה סלם היתה מצוינת", הוא אומר. "יש לה מסר טוב ומגובש, והתצוגה כולה מעבירה את המסר הזה, שהוא הרבה יותר חשוב מלמכור בגדים".
"רואים כאן מעצבת שחשבה על כל השואו: המוזיקה, הווידאו ארט, ההתאמה בין הדוגמניות לאאוטפיטים. לבגדים יש שפה בינלאומית, אך עם זאת אפשר לראות את האינטרפטציה האישית של המעצבת, כמו גם את הטון הישראלי שלה, על ידי הבחירה לחתום את התצוגה בשמלות כלה, שוק פופולארי מאוד בישראל".
"ישראל היא מדינה מדהימה, אבל באופנה אתם עדיין לא שם. בניגוד, למשל, להיי טק", הוא אומר. "אני ממליץ למעצבים להוציא את האף מחוץ למדינה, ולהבין מה קורה מחוץ לישראל. הם צריכים לחפש רמזים למגמות שמתחברות לדברים שהם מרגישים בבטן".