אישה יפה: קייטלין ג'נר מככבת בקמפיין האיפור החדש של MAC

אחרי שהפכה לסמל של קהילת הטרנסג'נדרים, קייטלין ג'נר זוכה לקמפיין קוסמטיקה יוקרתי. באותו זמן, הדוגמן הישראלי סתיו סטרשקו חושף תמונה שלו מצולם בלנז'רי נשי

איתי יעקב

|

28.02.16 | 10:32

"הטרנספורמציה היפה שלה העניקה השראה לכולנו, לחיות את חיינו על הצד הטוב ביותר ולכבד את מי שאנחנו". קייטלין ג'נר בקמפיין החדש של MAC (צילום: באדיבות M.A.C COSMETICS‎)
"הטרנספורמציה היפה שלה העניקה השראה לכולנו, לחיות את חיינו על הצד הטוב ביותר ולכבד את מי שאנחנו". קייטלין ג'נר בקמפיין החדש של MAC (צילום: באדיבות M.A.C COSMETICS‎)

ביום שישי האחרון חשפה חברת MAC את קמפיין האיפור החדש בכיכובה של קייטלין ג'נר, האחרונה לבית משפחת ג'נר שזוכה לככב בקמפיין. תחת הסלוגן All Ages, All Races, All Sexes (כל הגילאים, כל הגזעים, כל המינים) פרסמה מאק ברשתות החברתיות את תמונתה של ג'נר שוכבת על שזלונג אפור כשהיא לבושה בשמלת ערב בצבע זהב, כשצוות הכולל סטייליסטית ומעצב שיער מטפלים בה. הקמפיין של ג'נר הוא אחד היוקרתיים לו זוכה טרנסג'נדרית בתעשיית הקוסמטיקה, שווה ערך רק לקמפיין של ז'יבנשי משנת 2010 בכיכובה של ליה טי.  

 

>> מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק

 

קייטלין ג'נר. פועלת לקידום זכויות הנשים הטרנסג'נדריות (צילום: gettyimages)
    קייטלין ג'נר. פועלת לקידום זכויות הנשים הטרנסג'נדריות(צילום: gettyimages)

     

    הקמפיין של ג'נר מקדם את הליפסטיק החדש בהשראתה, שיושק ב-7 באפריל תחת השם Finally Free, המתייחס לשינוי המגדרי שעברה בשנה האחרונה ואשר הגיע לשיאו כשנחשפה בגיליון מאי של המגזין וניטי פייר. כל ההכנסות ממכירת השפתון יועברו לסיוע לנשים טרנסג'נדריות. "היא מייצגת אומץ, חוסר פחד, כנות וחמלה", נכתב בהודעה לעיתונות של חברת מאק. "הטרנספורמציה היפה שלה העניקה השראה לכולנו, לחיות את חיינו על הצד הטוב ביותר ולכבד את מי שאנחנו".

     

    משפחה שכזאת. קייטלין ג'נר עם האקסית קריס ג'נר (צילום: gettyimages)
      משפחה שכזאת. קייטלין ג'נר עם האקסית קריס ג'נר(צילום: gettyimages)

       

      "יש שני דברים שאנחנו צריכות ממאק: הראשון, תמיכה פיננסית שתסייע לנשים טרנסג'נדריות רבות", אמרה ג'נר. "שנית, אנו זקוקים לרשת ארגונית וגלובלית באמת, שיכולה לסייע לנראות של נשים טרנסג'נדריות. בתשעת החודשים האחרונים למדתי על בשרי כי יש לנו עוד הרבה עבודה כאן בארצות הברית, על אף שאנחנו עוד מתקדמים לעומת מדינות אחרות בעולם". בשיחה עם "ביזנס אינסיידר" הוסיפה ג'נר כי נפגשה עם סמנתה פאוור, שגרירת ארצות הברית באו"ם, במטרה לסייע להוסיף את האות T בארגוני LGBT (להט"ב) במדינות מתקדמות פחות.

       

       

      הקמפיין החדש של ג'נר הוא צעד חשוב להכרה בקהילה הטרנסג'נדרית, אולם אי אפשר להפריד אותו מהמגמה הנוכחית בתעשיית האופנה: זליגה מגדרית בין נשים לגברים, בין אם בקולקציות המוצגות על המסלולים של בתי אופנה כמו גוצ'י וג'ונתן אנדרסון, ובין אם בקמפיינים המציגים טשטוש מגדרי.

       

       

      דוגמה עדכנית במיוחד היא קמפיין ההלבשה התחתונה של דיזל, אליו לוהק הדוגמן הישראלי סתיו סטרשקו. בצילום שהעלה יוצא "האח הגדול" בחשבון האינסטגרם שלו בסוף השבוע, הוא מדגמן את קו הלנז'רי הנשי של המותג, לבוש בחזייה ובתחתונים בצבע ג'ינס. על רגלו נכתב בשחור S/HHE, המגדיר את המגדר הכפול, כביכול, של סטרשקו. הקמפיין בכיכובו של סטרשקו כבר מופיע על שלטי חוצות באירופה, אולם הוא לא יוצג בישראל.

       

       
      הצג:
      אזהרה:
      פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד