שתף קטע נבחר

CTV רכשה את חברת קו תקשורת

קו תקשורת מפעילה מערכות שמע ב-40 קניונים ברחבי הארץ. CTV: היקף הפעילות שלנו יגדל ב-7 מיליון שקל בעקבות הרכישה

חברת CTV רכשה את חברת קו תקשורת, המפעילה מערכות שמע ב-40 קניונים ברחבי הארץ. בעקבות הרכישה תרחיב חברת CTV את פעילותה בתחום מערכות השמע ותעניק ללקוחותיה אפשרות לפרסום במרבית הקניונים בישראל כמו גם להפעיל מערכות פרסומיות ממוקדות בסניפי השירות והמכירה שלהם. ההערכות בחברה הן כי בעקבות הרכישה יגדל היקף הפעילות שלה ב-7 מיליון שקל בשנה.  

  

מערכות השמע בקניונים נשלטות על-ידי מרכז בקרה ושליטה ארצי, עם יכולת בקרת איכות על שידורי המוסיקה והפרסומות בכל נקודת קצה. המערכות כוללות שידורי מוסיקה, פרסומות והודעות על מבצעי מכירות.

  

חברת CTV תעניק בעקבות הרכישה ללקוחותיה פתרונות שיווקיים מלאים להעמקת חוויית הקנייה של הלקוח הן בתחום מערכות השמע והן בתחום מסכי הפרסום הדיגיטליים.

 

לחברת CTV ניסיון רב בהפעלת מערכות פרסומיות מבוססות אודיו ווידיאו. כיום מפעילה החברה כ-2000 נקודות קצה בתחום מערכות האודיו והוידיאו במגוון מיקומים: סלקום, פלאפון, בנק דיסקונט, בנק לאומי, סופר פארם, רשת אפריל, ניו פארם, בר הפצה, חנויות ג'יימס ריצרדסון בנתב"ג, טויס.אר.אס, הום סנטר, קלאב מרקט, ועוד.

 

חברת CTV פיתחה מערכת מדיה ממוקדת להעברת תכנים על גבי מסכים ומערכות שמע, הכוללת יכולת עבודה ברשת רחבה ומיועדת לפרסום ושידור תכנים המועברים בתצורת וידאו,פלאש ו- Audio.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים