שתף קטע נבחר

מדליית זהב ל-HOT בתחרות פרומקס

הישג ל-HOT בתחרות פרומקס העולמית שנערכה בשבוע שעבר. סרטון הפרסומת "HOT SPACE" המקדם את ערוץ סרטי המדע בדיוני זכה בפסלון זהב האמריקני, ואילו הקמפיין המלא להשקת הערוץ שכלל סרטון טלוויזיה, פרסום באינטרנט ופרסום בעיתונות זכה במדליית כסף. סרטון הפרסומת "בית כלא", המקדם את ערוץ HOT EXTRA, זכה גם הוא במדליית כסף. מחברת HOT נמסר כי בתחרות השתתפו אלפי פרומואים ומסעות פרסום. סרטוני הפרסום נוצרו על ידי שלמור אבנון עמיחי/Y&R.

***

 

חברת סודה-קלאב תעניק חסות בהיקף של 200 אלף דולר למשחקי המכבייה ה -17 שיתקיימו בחודש יולי. במסגרת החסות תורמת סודה-קלאב 50 אלף דולר בסיוע למימון השתתפותם של ספורטאי משלחות בריה"מ לשעבר, אשר הגעתם למשחקים היתה נמנעת ללא מימון החברה. החברה תעניק ל-7,000 ספורטאי המכבייה מתנה - בקבוק ספורט בצבעי כחול-לבן, הנושא את לוגו החברה ולוגו המכבייה. בנוסף יזמה החברה השתתפות של קבוצת מעודדות שיובילו בריקוד את משלחות ארה"ב, בריטניה ורוסיה בצעדתן בטקס הפתיחה.

***

יענקלה ליפשין (54), מי שהיה מנכ"ל משותף ומבעלי רשת זהבי עצמון, מונה לתפקיד מנהל תחום קימעונאות של' סופר קרמיק. במסגרת תפקידו יהיה ליפשין אחראי על רשת החנויות של 'סופר קרמיק' ברחבי הארץ ובחו"ל, על קשרי אדריכלים וטיפול בלקוחות הפרטיים. סופר קרמיק היא רשת לשיווק מוצרי גמר לבית ובהם – ריצופים, חיפויי קיר, ברזים, כלים סניטרים, אבן ושיש, בריכות שחיה ועוד. לסופר קרמיק סניפים בכל רחבי הארץ והיא פועלת בסקטור הלקוחות הפרטיים, לקוחות בנה ביתך, קבלנים, אדריכלים, ומעצבי פנים. 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים