שתף קטע נבחר

דפי זהב מרעננת את המדריכים ומרחיבה התכנים

מדריך תל אביב-גוש דן שהושק השבוע כולל תכנים מקצועיים לטובת הציבור ומידע על אתרי תרבות ובילוי בעיר

דפי זהב משיקה השבוע את מדריך תל אביב וגוש דן 2005-6 ומפיצה אותו ב-700 אלף עותקים. המדריך משקף מהלך אסטרטגי של דפי זהב, במסגרתו מרעננת החברה את המדריכים המודפסים ומרחיבה את תכניהם. כך, למשל, מדריך תל-אביב שהוא מדריך הדגל של החברה, כולל שני מדריכים מקצועיים: 'דפי זהב לבית' ו'חיים שלמים' – לרפואה אלטרנטיבית, מודעות עצמית ותזונה נכונה.

 

במקביל להשקעה בתכנים, פועלת החברה להגברת מעורבות הצרכנים. בחודשים האחרונים קיימה תחרות צילומים, שתמונות הזוכים בה מתפרסמות על כריכות המדריכים. כמו כן, קיימה החברה תחרות לבחירת סיווגים, במסגרתה נקרא הציבור להציע סיווגים חדשים שהטובים שבהם ישולבו במדריכים.

 

במדריך תל אביב 2005-6 שולב פרק מידע שימושי הכולל מידע עדכני על אתרי בילוי ותרבות בעיר. בפרק ההטבות במדריך ניתן למצוא מאות הטבות 'גולדן כארד' וכן קופונים, המוצעים על ידי בתי עסק ונותני שירותים המופיעים במדריך. בנוסף, שודרג המדריך, כך שניתן להגיע לתכנים ולהתמצא במידע הרלוונטי באופן קל ונוח. בין היתר, נוספו למדריך כ-90 סיווגים חדשים שנועדו להקל על תהליך החיפוש ולמקד את הצרכנים.

 

דפי זהב מדווחת כי השנה נוספו למעלה מ- 2,000 בתי עסק חדשים למדריך ת"א. לדברי ארז משאלי, סמנכ"ל השיווק של החברה, "העסקים המצטרפים הם קטנים ובינוניים, הוכחה לכך שהיציאה מהמיתון מראה את סימניה לא רק בקרב החברות הגדולות". במקביל, נרשם גידול במספר המפרסמים הגדולים בדפי זהב: עשרות עסקים גדולים פרסמו במדריך ובאתר החברה, בהם: לאומי קארד, הוט, סלקום, כללית רפואה משלימה, יוניליוור, סינמה סיטי, ועוד.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים