שתף קטע נבחר

גלברד: אסקייפ כמותג בסיסי יישאר לאורך זמן

אסקייפ השיקה רשמית את שירותי הדור השלישי לצעירים תחת הכותרת ESC SHOW. מנכ"ל פלאפון: אסקייפ החזירה את החברה לקדמת הבמה בכל מה שקשור לעולם הצעירים

"אסקייפ כמותג בסיסי יישאר לאורך זמן". כך אמר ל-ynet מנכ"ל פלאפון, יעקב גלברד, והזים בכך את השמועות על ביטול המותג בקרוב וכינוסו מחדש לחיקה של פלאפון. עם זאת, גלברד אמר כי בשנים הקרובות מפת התקשורת תשתנה ללא הכר, ויכול להיות שבעוד 3 שנים המצב ישתנה.

 

גלברד דיבר במסיבת עיתונאים של אסקייפ לרגל ההשקה הרשמית של הדור השלישי ברשת. לדברי גלברד, הדור השלישי בסלולר הוא לא סימן שאלה.

עשר שנים מהיום לא יהיה מכשיר שלא יהיה בו שירותי דור שלישי, מאחר שהעלות תהיה נמוכה יחסית להיום וכמעט כל אחד יוכל להרשות לעצמו להחזיק מכשיר דור שלישי.

 

לגבי המותג אסקייפ, גלברד אמר כי הוא החזיר את פלאפון לקדמת הבמה בכל מה שקשור לצעירים - שהוא אחד הסגמנטים הגדולים בשוק הסלולר. 

 

גיל שרון, המשנה למנכ"ל פלאפון, אמר כי מאז השקת אסקייפ לפני כשנתיים וחצי הצטרפו אליה למעלה מ-350 אלף מנויים. לדבריו, אם לפני שלוש שנים נתח השוק של פלאפון בקרב הצעירים עמד על 22%, הרי שכיום עומד המספר על כ-30%. 

 

הדור השלישי של אסקייפ הושק כאמור רשמית היום, לאחר השקה רכה שנמשכה מספר חודשים, תחת השם ESC SHOW. במסגרת זו מוצע עולם תוכן רחב, כגון 1,500 שירים, MTV, ביפ, בלוגים של סלבס, קליפטונס (במקום רינגטונס)  ועוד.  

 

ההשקה תגובה בקמפיין בהיקף מדווח של מיליון דולר תחת הסיסמא: בוא לחיות בקליפ. הסרטונים מציגים צעירים שעם צלצול הטלפון הסלולרי הופכים לקליפ.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי כהן
גלברד. "הדור השלישי אינו סימן שאלה"
צילום: אבי כהן
מומלצים