שתף קטע נבחר

אורנג' בפעילות שיווקית לפורטל התוכן obox live

מציעה ללקוחות מכשירי דור שלישי וחבילות תכנים במחירי מבצע. המהלך יגובה בקמפיין בהשקעה של מיליון דולר

orange יוצאת במהלך שיווקי מקיף לפורטל התוכן obox live. במסגרת המהלך יוצעו ללקוחות מכשירי הדור השלישי מוטורולה E1000 החדש וה- LG8120i במבצעים מיוחדים ברכישת זוגות מכשירים, המאפשרים החזר עד גובה המחיר המלא של המכשיר. בנוסף, יוצעו חבילות תכנים של oboxlive - פורטל התוכן של הדור השלישי - בעד 50% הנחה. כמו כן, מציעה החברה חבילות לצפייה ללא הגבלה בחדשות ערוץ 10 ובתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" במחיר של 9.9 שקלים לחודש לחבילה.

 

המהלך יגובה בקמפיין באמצעות שלמור אבנון עמיחי Y&R, תחת המסר "אין רגע משעמם", כהמשך לקונספט שמלווה את הדור השלישי "חוויה בעוצמה שלא הכרת". הקמפיין בהיקף מיליון דולר כולל טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט ופעילות בנקודות המכירה.

 

לדברי איריס בק, סמנכ"ל השיווק והתוכן של orange: "בשלב הראשון של ההחדרה התרכזנו במבדל העיקרי של הדור השלישי של orange, שיחות הוידיאו, ובמקביל תקשרנו את נושא תקשורת הנתונים המהירה. הצעד הבא שלנו בבניית המובילות שלנו בדור השלישי הוא בתחום התוכן. הדגש הוא על המגוון העצום של התכנים הזמינים ב- oboxlive - למעלה מ- 130 אתרים במסגרת פורטל רב תחומי, המכיל תוכן חדשותי, בידורי, מוזיקלי ושימושי".

 

לדבריה, לאחר שבעה חודשי פעילות היו מעל מיליון ארועי תוכן בפורטל.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
איריס בק. "בניית המובילות"
מומלצים