שתף קטע נבחר

סלקום מעלה מחירים ב-3%-7% לחלק מהלקוחות

העדכון נכנס לתוקף בתחילת יולי. סלקום: מדובר בחלק קטן מהלקוחות העסקיים שתעריפי זמן האוויר שלהם לא עודכנו בהעלאה שהיתה במרץ האחרון עקב הפחתת דמי הקישוריות

חברת סלקום העלתה בתחילת החודש את מחירי השיחות לחלק מלקוחותיה העסקיים בשיעור של 3%-7%. כך נודע ל-ynet. 

 

במכתב שנשלח לאחד הלקוחות אשר עליו חתום דוד לרון, מנהל חטיבת הלקוחות בסלקום, אשר הגיע לידי ynet, נכתב בין היתר כי "ברצוני לעדכנך באופן אישי כי החל מה-1 ביולי  יעודכנו התעריפים ברשת סלקום. תעריפי זמן האוויר בתוכנית שלך יתעדכנו ב-7%". עוד נכתב, כי "ברצוני לציין שהשקנו באחרונה מגוון מסלולים אטרקטיביים המפורטים בחוברת המצורפת. סלקום תמשיך להשקיע מאמצים רבים על מנת להעניק לך שירות איכותי בסטנדרטים גבוהים ומגוון שירותי תקשורת בטכנולוגיה מתקדמת ביותר".  

 

אותו לקוח, שטוען אגב כי הוא לקוח פרטי (אם כי בעבר היה לקוח עסקי), טוען כי בניגוד לאמור במכתב, לא צורפה "חוברת מסלולים אטרקטיביים". בנוסף, השימוש במילים "יעודכנו" ו"יתעדכנו" אינו מסביר אם הכוונה לעדכון כלפי מעלה או מטה.

 

מסלקום נמסר בתגובה, כי "מדובר בחלק קטן מהלקוחות העסקיים שתעריפי זמן האוויר שלהם לא עודכנו בהעלאה שהיתה במרץ האחרון עקב הורדת דמי קישוריות, משום שהחוזים שלהם לא איפשרו זאת". כזכור, במרץ האחרון היתה עליית מחירים גורפת בכל רשתות הסלולר בשל הורדת מחיר הקישוריות על ידי משרד התקשורת.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: חן מיקא
יצחק פטרבורג, מנכ"ל סלקום
צילום: חן מיקא
מומלצים