שתף קטע נבחר

מצ'פרים סוכנים מצטיינים

במלונות ישרוטל החליטו על דרך מקורית לתמרץ סוכני נסיעות שיקדמו את מכירת בתי המלון שלהם בחודשי הקיץ. מדי שבוע יקבעו 5 הסוכנים שמכרו במהלך השבוע הקודם יותר מלונות הנמנים על רשת ישרוטל מכל שאר חבריהם והם יקבלו לשימושם האישי מכונית מדגם סמארט לשבוע ימים. 5 המכוניות נצבעו בצבעי ישרוטל בעיצוב מיוחד בו שולבו תמונות נופש אופייניות שבאמצעותן לא ניתן לפספס מלראות את המכוניות על הכביש. העיצוב נעשה על ידי סטודיו בסמן-טננבאום המעצבים הקבועים של רשת מלונות ישרוטל. מקדמי המכירות של מלונות ישרוטל יתייצבו מידי יום ראשון עם המכוניות אצל הסוכנים הנבחרים ויפתיעו אותם עם המכוניות המיוחדות.

***

 

פרויקט YNE, פרויקט הצעירים של יקבי רמת הגולן, יצא לדרך והוצג בתערוכה חגיגית שנערכה בתאריך ה-27/6 בגלריית הסלונה. מטרת הפרויקט ליצור שפה חדשה לצעירים בנושא יין ותהודה תקשורתית להרחבת המודעות לתרבות וצריכת היין בקרב הצעירים. במסגרת הפרויקט השתתפו עבודות עיצוב של שני בתי ספר הגבוהים לעיצוב: אסכולה מימד והאקדמיה לעיצוב וחינוך ויצ"ו חיפה, תחת הקונספט של סדרת הצעירים של יקבי רמת הגולן: סדרת גולן. העבודות המנצחות נקבעו בתערוכה החגיגית. במקום הראשון זכתה שירי אבני מהאקדמיה לעיצוב וחינוך ויצ"ו חיפה, במקום השני זכתה נטלי יעקבי מויצ"ו חיפה, ובמקום השלישי זכתה מיכל אלפי מביה"ס אסכולה ממד. הזוכות יקבלו מלגות בשווי 6,000 שקל, 3,000 שקל ו-2,000 שקל.

***

 

הבצפר, בית הספר הגבוה של חברות הפרסום בישראל, פותח ב-5 ליולי השתלמות שלישית במספר בנושא שיווק ופרסום אינטראקטיבי. ההשתלמות מיועדת לאנשי שיווק ופרסום, המבקשים להרחיב את הידע וההבנה שלהם על שיווק ופרסום אפקטיבי באינטרנט ובמדיה הדיגיטלית. ההשתלמות כוללת ארבעה מפגשים של ארבע שעות אקדמיות. את רוב ההרצאות העבירו מנהלי חברות האינטרקטיב, המביאים דוגמאות של קמפיינים מהארץ ובעולם. מנהלים מקצועיים של ההשתלמות: תמיר יולביץ מנכ"ל D-Say ותימור גורדון מנכ"ל Arc Interactive.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים