שתף קטע נבחר

סודות מתעשיית הרכב

טויוטה מכינה קאמרי חדשה עם הנעת כלאיים, מתיחת פנים לסובארו לגאסי, פורשה תציג גרסאות חדשות ל-911 ועוד סודות מהתעשייה

טויוטה קאמרי חדשה בקרוב

 

אחת מהמכוניות החשובות ביותר לשוק האמריקני, טויוטה קאמרי, תזכה לדור חדש לחלוטין בינואר 2006. מדובר בתאריך מוקדם מכפי שניתן היה לצפות,

בהתחשב בכך שהמשפחתית הגדולה עברה מתיחת פנים קלה רק לפני 10 חודשים. ההשקה לשוק האמריקני תתבצע מייד לאחר תערוכת דטרויט בה תיערך הופעת הבכורה, וזאת במטרה להתברג שם לדגמי 2007. לקאמרי החדשה, אחת ממכוניות הנוסעים הנמכרות ביותר בארצות הברית, תהיה לראשונה גם גרסת כלאיים (שילוב מנוע בנזין ומנוע חשמלי), עליה הכריזו בטויוטה לפני מספר חודשים.

 

מתיחת פנים לסובארו לגאסי

 

הלגאסי הינה אחת מהמכוניות הנאות שהציגו בסובארו בשנים האחרונות. אבל גם עיצוב מוצלח זקוק לרענון פה ושם, והמשפחתית היפנית, 

שמכונה בישראל "B4", תזכה בשנת 2007 למתיחת פנים ראשונה. לפי מידע שהגיע לידינו, הלגאסי תזכה אז לחזית חדשה בהשראת מעצב הבית אנדריאס זפטינס. רוצים דוגמאות? הטריבקה וה-R1, יכולים לתת לכם כיוון, כך גם האימפרזה המתוחה. במסגרת המתיחה לא צפוי שינוי מהותי במפרט הטכני, והדגש יהיה בעיקר על הקוסמטיקה.

 

וגם: מיניוואן לשבעה

 

עוד קודם למתיחת הלגאסי, צפויה סובארו להציג מיניוואן חדש שיחליף את הטראויק. למי שלא מכיר, נספר שמדובר למעשה בגרסת סובארו לאופל זפירה

 הקודמת, המשווקת ללא שינוי של ממש בשווקים מסויימים עם תג ששת הכוכבים. למיניוואן החדש יהיו שבעה מושבים וממדים מעט גדולים יותר, והוא עשוי להוות בסיס לגרסה דומה של סאאב. משפחה אחת גדולה ומאושרת בג'נרל מוטורס... בשלב זה עדיין לא ידוע מתי יחל שיווק המיניוואן החדש, שיוצע עם מנועי בוקסר של סובארו, אך ההערכות הן כי דגם תצוגה יכול להיחשף כבר בשנה הקרובה.

 

תוכנית ההתרחבות של ה-911

 

זמן לא רב לאחר שהשיקה את ה-911 החדשה (שם קוד - 997), ובפורשה כבר מתכוננים להצגת שלוש גרסאות חדשות. אלו יהיו גרסת טרגה עם גג זכוכית נפתח בדומה לזה שב-993 וב-996 הישנות, ולצידה גרסת GT3 

וגרסת טורבו. זו האחרונה, שב-996 נהנתה ממנוע טורבו ו-420 כ"ס, תציע הפעם לא פחות מ-480 סוסי מירוץ גרמניים. גרסה חזקה עוד יותר תוצע בעתיד, עם למעלה מ-500 כ"ס ותחת הכינוי טורבו-S. גרסת ה-GT3, שנחשבת לגרסת ימי המסלול של ה-911, תזכה למנוע בעל 400 כ"ס (ללא מגדש טורבו) ולכיול מתלים שיאיית "כ-י-ף" בהדגשה יתרה, כך מקורות בפורשה. וכל הגרסאות החדשות (למעט הטורבו-S) צפויות כבר בשנה הבאה. מוי כיף.

 

פיז'ו 407 קופה, בקרוב

 

בתערוכת פרנקפורט הקרובה תציג פיז'ו את גרסת הקופה הסדרתית ל-407, פחות משנה לאחר שהיא נחשפה כ-"407 פרולוג" בתערוכת ז'נבה. ממידע

שהגיע לידינו השינויים ממכונית התצוגה יהיו זעומים במידה שתהיה כמעט בלתי ניתנת להבחנה על-ידי עין בלתי מזוינת. אז אם לא אהבתם את דגם התצוגה - צפויה לכם אכזבה. מתחת למכסה המנוע יוצעו יחידות הכוח החזקות של ה-407, ובכלל זה גם מנועי דיזל - בראשם ה-2.7 ליטר שמוצע גם בדגמי קונצרן פורד. חובבי בנזין יוכלו לבחור בין היתר גם במנוע V6 בנפח 3.0 ליטר ולמעלה מ-200 כ"ס.

 

וגם רצינו להגיד ל...

 

  • אודי: שאם תמשיכו לטפטף פרטים על ה-Q7, בסוף כשהדגם עצמו יוצג רשמית אף אחד לא ממש ישים לב.

 

  • לאישה הנבגדת, שמכרה את מכונית הלוטוס של בעלה בחצי פאונד: פעם הבאה, תעשי טובה ותרימי טלפון למערכת לפני פרסום המודעה. נשמח להגיע בטיסה הראשונה בשביל לסייע לך להיפטר ממכונית הספורט של בעלך...

 

  • לפיאט: עם כל הכבוד לסייצ'נטו, ויש כבוד, הגיע הזמן להחליפה. לא כי הרעיון מאחוריה (פיצפונת זולה וחמודה) לא לרוחנו - נהפוך הוא. היא פשוט מיושנת מדי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים